Lamppu

En voinut enää jättää tätä jättimäistä palloa kauppaan, vaikka olin varma ettei olohuoneeseemme enää muuta mahdukaan.

Hyvin mahtuu :)

16 vastausta artikkeliin “Lamppu

  1. Mielettömän hieno! Saisko pyytää kuvaa vähän kauenpaakin, kuinka iso se oikein onkaan?

  2. Toi on hieno! Meidän kampaajalla tehtiin remppaa ja sinne laittoivat kaksi tuollaista lamppua, ovat upeat isossakin tilassa. Ikea on mahtipaikka ja ensi viikolla se aukaisee tampereellekin, jipiiiii :)

  3. Pirteän näköinen lamppu :)Sohva ja pöytä upea aisapari niin kaunis kokonaisuus! Kivoja tunnelmia sinullä täällä viehättävässä blogissasi.
    Aurinkoisia päiviä Sinulle!
    -Marie

  4. Wau,onpas erikoinen lamppu!En ole ennen tuollaista ihanuutta nähnytkään!:) Hienosti sopii teille!

  5. Mä olen muutaman kerran katsellut sillä silmällä tuota lamppua =) Kauniilta näyttää =)

  6. Mä olen kanssa ikeassa katsellut tuota sillä silmällä.. Miestä vaan pitäis pehmitellä, kun ei oikein lämmennyt :)

  7. Minä kans haaveilen tuosta lampusta, se on upea! Minkälaiset valot ja varjot siitä tulee?

  8. Teija; mieki sen salaa raahasin kotio, ois saattanu muuten jäädä sinne :)

    Terhi; en vielä valoista ja varjoista tiedä, kun ei toi mein sähkäri ole sitä vielä virittänyt toimintaan. Liekö hiljainen vastalause tai jotain.. ;)

  9. Jahas :D
    No, raportoihan sitten miltä näyttää kun sähkäri lopettaa vastalauseidensa kanssa :D

  10. Lamppu on makea!! Teillä on tilaa sille, sitä se tarvitsee. Kaunista kaunista taas ;)

Kommentointi on suljettu.