Tunnustus!

piristi lauantaitani antamalla minulle tämän kauniin tunnustuksen.
Kiitos <3
Tunnustukseen kuuluu kertoa itsestään seitsemän asiaa.
Jospa tällä kertaa tekisin sen ihan oikein :)
1. Olen 32-vuotias. 
2. 25-vuotiaana ”jäin” 8-kuisen, kaksi- ja neljävuotiaiden yksinhuoltajaksi. 
Päivääkään en ole katunut.
3.  Tapasin mieheni internetin deittipalstalla. Tapasimme toisemme livenä heti muutaman 
päivän päästä, ettei kumpikaan tuhlaisi aikaa sellaiseen mitä ei halua.
4. Mieheni on minua 11 vuotta vanhempi.
5. Olen melkoinen himapieru. Kotona on hyvä olla.
6. Viimeisen seitsemän vuoden aikana olen laihduttanut 25 kiloa. 
7. Vielä olisi tavoitteena pudottaa 15 kiloa. 
Tiukassa ovat pirulaiset.
En nyt jaa tätä tunnustusta kenellekään tarkoituksellisesti eteenpäin.
Jos et ole tunnustusta vielä saanut, niin nappaa mukaasi.
Olet sen ansainnut!
3 vastausta artikkeliin “Tunnustus!

  1. Hurjan kilomäärän olet saanut pudotettua! :) Olen itsekin pudottanut painoani 8kg alkuvuodesta lähinnä lisäämällä liikuntaa ja vähentämällä herkkujen syöntiä. Pakko mainita että kiloja saa kyllä kerrytettyä liiankin helposti, mutta toista on niiden hävittäminen :(
    Stemppiä seuraaville 15 kilolle :)
    Hauskaa viikonloppua! :)

  2. Mahtava suoritus, 25 kg! Minulla 5 kg ”ylimääräistä” joista pitäisi päästä eroon… Oon aika saamaton :/ Kohdat 4 ja 5 passaavat myös minuun :)

Kommentointi on suljettu.