Ostoksilla

Äidin kanssa luuhattiin tänään kaupoilla.
Kirpparilta aloitettiin ja pullatiskille lopetettiin.
Pieniä sisustusostoksiakin mukaan tarttui,
mm. tämä ihana lyhty <3
Tosin tuuletusreiät on lyhdystä unohdettu, ne on siihen vielä naputeltava.
Illalla ohjelmassa roskaruokaa, poppareita ja leffa.
Ihan helmi lauantai!
Toivottavasti sinulla on ollut yhtä mukava päivä :)
14 vastausta artikkeliin “Ostoksilla

  1. Kaunis lyhty!
    Suloinen on myös höyhenkranssi sen yllä <3

    Minun lauantai on kans melkoinen helmi – työpäivän jälkeen minua odotti siivottu koti ja mies ja lapset ovat poissa kotoa huomiseen asti, joten tämä mamma nauttii nyt hiljaisuudesta, kynttilänvalosta ja verkkaisesta tahdista!

  2. Hyvälle näyttää lastenhuoneen tuunaus! Raikasta! <3
    Mä yritän kanssa tässä lämmitellä miestä poikien huoneen tuunaukseen… Se on meidän vanha makkari ja siellä on vaaeansininen kuviollinen tapetti jonka haluaisin ehdottomasti pois! Mies vain karvastelee listojen repimisiä, niitä kun ei enää takaisin ehjänä ja kauniina saisi… Kallistakin, mä oon yrittänyt ehdotella että vetää tapetin vain poikki listojen alta ja jättää ne paikoilleen! No tässä nyt tuntuu olevan yhtä sun toista tähteellisempää ”ennenjoulua”, mutta kyllä tuokin vie tehdään! :D

    Toivekoti-joulunumeroiden kasn totesin muuten saman… mulle oli kans kertynyt noi joulunumerot ja hieman tylsiltä tuntui kansien jouluideat! :D

  3. :D kiitos, minä olen viettänyt tänään ihanan päivän, niin ihanan että pois alta oksat ja männynkävyt <3

    Kauniita löytöjä sinulla!!! Nauti viikonlopusta.

    Halauksin, Mari

  4. Tuollaiset kierrokset ovat ihan parhaita. Ja tosi kaunis lyhty, kelpaa poltella kynttilöitä ♥

  5. Upea ja erilainen lyhty, hyvä löytö. Kiva kuulla, että ihmiset viettävät vielä ”helmilauantaitakin”, kun tuntuu, että aina on niin kova kiire ja hoppu. Mukavaa sunnuntaitakin :)

  6. Voi jospa oisin saanut olla mukana.. Lyhty on kaunis, otahan mut seuraavan kerran mukaan!

Kommentointi on suljettu.