Uudenvuoden lupauksia

Olen ollut kovin huono tekemään uudenvuoden lupauksia.
Tai olen minä niitä tehnyt, ei se ongelma siinä ole.
Mutta niiden pitäminen, se ei ole onnistunut.

Nyt olen tämän pitkän sairastamisen aikana kuitenkin oivaltanut muutamia asioita.
Ymmärtänyt mikä on oikeasti tärkeää.
Olen ymmärtänyt, että minun  pitää alkaa elämään.
Tekemään asioita niin kuin itse haluan.
Miettimättä ensin mitä siitä voi seurata.
Tavoitella unelmia eikä tyytyä siihen mitä on tarjolla.
Olkoon se minun uudenvuoden lupaukseni.

Liian moni ulkopuolinen asia vaikuttaa perheemme elämään.
Nyt se loppuu.
Tai ainakin vähenee.
Olkoon se minun uudenvuoden lupaukseni.

Oikeastaan olen tehnyt jo jotain asian eteen 
ja siitä tuli aika hyvä olo.
Tosi hyvä olo.
Se oli askel oikeaan suuntaan.


Mitä ihaninta tulevaa vuotta 2011 kaikille blogini lukijoille!



25 vastausta artikkeliin “Uudenvuoden lupauksia

  1. Hyvä lupaus!! Minunkin lupaukseni on vähän samankaltainen unelmien elämiseen liittyvä:) Ihanaa uutta vuotta!

  2. Aivan upea kuva….. Kyllä on hyvä ajatella lupauksia
    mutta on joskus vaikeata pitää niitä.
    Gott Nytt År till dej !
    Kraaam
    Sanne

  3. itse olen miettiyt ihan samoja asoita viime päivinä ja päättänyt tehdä vähän samoja asioita :)

    ihanaa alkavaa vuotta!!

  4. Hyvä lupaus :) Itse en ole tehnyt mitään lupauksia kun en saa sitten niitä pidettyä joten parempi näin :) Hyvää uutta vuotta!

  5. Hyvä lupaus! Itsekkin oon yrittänyt viime aikoina olla pikkuisen itsekkäämpi (siis silleen ihan sopivasti, ettei nyt kukaan pääse kynnysmattonaan käyttämään…) ja kyllä se kannattaa.
    Itsehän sitä omat asiansa parhaiten tietää, mitäpä sitä muiden mielipiteillä päätään vaivaamaan (tokihan niitä kysyä saa, mutta eriasia kannattaako niiden mukaan elää) =)

  6. Nyt puhut asiaa – juuri näin :) Pieniä asioita, joissa terve itsekkyys mukana. Kokemuksen syvä rintaääni kaikuu tälläkin hetkellä…. Elämä vaan on paljon helpompaa terveellä itsekkyydellä varustettuna. Taidetaan olla vähän samiksia – pitää nauttia ja elää. Mitäs niistä muista, sillä me itse olemme tärkeitä ja läheisemme, viis muista. Pidetään lippu tämän asian osalta korkealla ja nautitaan vielä kuluvan vuoden päivistä. Toivotan oikein hyvää, ihanaa vuotta 2011.

  7. Juuri näin, go sisko <3 Minä tein ison muutoksen omaan elämääni ja vaikka tämä tuokin uusia muuttujia koko ajan elämään (eivätkä kaikki ole siitä positiivisimmasta päästä), niin siltikin olen onnellinen, että uskalsin tehdä tämän.

    Olen sun tukena, muistathan sen!

  8. Hyvää uutta vuotta!
    Osallistuit silloin blogissani luovaleikki haasteeseen, minulla jäi vähän viime tinkaan tämä yllärin teko, mutta laittaisitko osoitteesi minulle niin saadaan paketti vihdoin viimein matkaan :)

    kotilaakso@gmail.com

  9. Tsemppiä sinne ja oikeaan suuntaan ovat palikat menossa.
    Näin sen pitää mennäkkin.
    Kaikkea hyvää tulevalle vuodella ja
    tavataan pian.

Kommentointi on suljettu.