Vuoden ensimmäinen ostos

Niin pitkään sitä olen hypistellyt ja himoinnut, että pakkohan se oli lopulta hankkia.
Aleen se ei tietenkään tullut, ei muuten tule mikään mitä minä kyttään..
Mutta alea tai ei niin valtavan ihana se on.
Karvapeitto!
17 vastausta artikkeliin “Vuoden ensimmäinen ostos

  1. Kaunis ostos. Eihän ne himoitsemat asiat yleensä alennukseen joudu ;) Normihintaisina ne pitää ostaa jos itselleen halajaa.

  2. Ihana! Meillä tulee pari elävää karvakasaa kyllä nopeasti lämmikkeeksi heti kun soffalle istahtaa. Ja mitä tulee noihin aleostoksiin…oon jo oppinut, että turha sinne on mennä, kun aina jotain jää mukaan ja taatusti ei alelootasta vaan normihintasta!

  3. Tahtoo kanssa!!! Mistä oot tämmösen hankkinu ja monta rahhaa piti maksoo?
    Ihanan näkönen karvakasa!

    t. Hanukka

  4. Joo sama täällä että turha oottaakaan niitä juttuja alennukseen mitä ite on kaupassa hypistelly. Mutta alesta tarttuu sit kaikkea muuta ylimäärästä mukaan :) Ihanan pehmosen näkönen peitto!

  5. oon mä varmasti ennenkin eksynyt tänne, noista lasten kuvista muistan. vaan nyt lisään sut tuonne omani listalle jottei unohtuisi uudestaan tämmönen blogi-ihanuus! ok? :)

    jatkan selailua, ihanaa uutta vuotta!

  6. Tuota peittoa olen katsellut myös itselleni. Hypistellyt ja miettinyt – vielä on kaupassa :)

  7. Tuo peitto on kyllä aivan ihana! Tykkään erityisesti siitä kun on pitkää karvaa, ja niin näköjään kissakin ;)

    Peitto on paikallisesta halpiskaupasta ostettu ja maksoi 40€

  8. Ihana karvakasa:) ja määki sain tollasen jo ennen joulua -40% alesta, omani löysin tuolta Hemtexiltä. Meen kanssa nyt tuonne sohvalle ja kääriydyn karvapeittoon!

    Mukavaa tiistaita teille!!!

  9. Ihana! Himoitsin tuommoista Askosta mutta en ole saanut vielä ostettua. Kaunis tuo on todellakin!

  10. Mielettömän kaunis blogi ja koti!

    Tota karvajuttua olen itsekin tiiraillut, mutta oli ainakin hemtexiltä loppu :(

Kommentointi on suljettu.