Seinätekstejä

Vessaan olen himoinnut seinätekstiä, mutta en ole osannut päättää seinää.
Leikittelin hieman ajatuksella ja tämähän taitaa päästä toteutukseen..
kuva tehty kuvankäsittelyllä

Kategoriassa wc

12 vastausta artikkeliin “Seinätekstejä

  1. joo! hyvä idea!
    mä pyörittelen mielessäni tekstiä kodinhoitohuoneeseen. joko tarrana tai sitten kyltti…
    muksaa viikkoa!

  2. Onpa ihana idea! Ensimmäistä kertaa taidan kommentoida vaikka olen blogiasi jo jonkin aikaa seuraillut… Vessateksti on ollut mielessä mullakin; ehdotin Powder Roomia mutta ihme, mies ei tykännyt :)

  3. Hauska idea!
    Itse oon haaveillut wc:hen jotain seinätarraa myöskin, tosin kuvallista.

    Katselin jo aeimmin tätä sun wc:n muutosta verholla ja nyt on pakko kysyä millä tuo verho on kiinnitetty? Itsellä samanlainen idea ja enää ongelmana millainen ”tanko” / kiinnitys?

  4. Ihana idea ja ehdottomasti toteutukseen, sopisi vessaan todella hyvin. Kivaa maanantain jatkoa.

  5. Mullakin olis vaikka minkälaisia tarroja ja kylttejä jemmassa, mutta mutta..
    mun mies ei sitten Yhtään Ymmärrä niiden viehätystä :( sen mielestä on niin tyhmää kertoa ihmisille, että tässä on meiänkeittiö, wc, saatikka sitten jotain herkempää..laitoin carpe diem verhot, johan niistäkin pääsi vitsailemaan..no ootko tarttunu hetkeen?? hehheh..mua ei jotensakaan naurattanu sillon yhtään :)
    tekstit on mun mielestä ihania! ja laittelen niitä salaa ja toivon ettei mies huomaa..

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s