DIY

Olen pitkään ihastellut näitä Therese Sennerholtin printtejä.
Tee-se-itse-ihmisenä tein ne kuitenkin ihan itse.
Kehykset kirpparilta, alkujaan kullanvärisenä.
Vähän kultaa tuolta kulmista vielä kuultaakin.
Näitä taitaa tulla vielä monta lisää :)
13 vastausta artikkeliin “DIY

  1. Kivan näköinen! Oon itekin suunnitellut ite tehä näitä tekstitauluja kun ne ihan kivasti maksaa jos valmiina alkaa osteleen. Sais sitte vaiheltua fiiliksen mukaa ;)

  2. Makee (eikös tähän sopiva sana,heh),tuollaisen mun pitäs tehdä aviomiehelleni…suklaalla herkuttelijalle

  3. Hienoja,teksteillä saa paljon aikaan ja onesti ne luovatr sisustukseen ilmettä ja sisältöä! Kaunista viikonloppua!

  4. Näyttääpä tutulta :D Mulla on tosiaan tauluja tuolla tekstillä melkein joka huoneessa – ja töissäkin yksi. Kolahtaa mulle niin täysin :) Työn alla lisää eri teksteillä. Kun itse tekee ei harmita ainakaan hintansa puolesta jos niihin kyllästyy nopeasti…

    Leppoisaa viikonloppua!

  5. HIENO! Tuollaisia pitäis kyllä itsekin kokeilla, ja tuo teksti sopis mulle kuin nenä päähän :D

  6. hih, sain saman tyyppisen itse tehdyn joululahjaksi kaverilta.
    hyvä tuo teksti!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s