Melkein sukua julkkikselle

Tiedättekö, mä olen melkein sukua julkkikselle.

Pelle Miljoona piti Messilän juhannuksessa mun lapasia kädessä keikkansa ajan.
Entinen mäkihyppääjä Toni Nieminen oli mun kanssa samaan aikaan yläasteella.
Cheek pyöri osin samoissa porukoissa penskana.
Autoin jokin aika sitten Apulannan laulajaa Toni Wirtasta löytämään kaupassa piirakkapohjan.
Nyt täytyy tunnustaa etten ole fani, joten tuo nimi saattoi mennä pieleen. Mutta äijän tunnistin kuitenkin ;)
Salpausselän lukiossa oli samaan aikaan lukematon määrä tapetilla olevia urheilijoita. Jalkapalloilijoita, golfareita, lätkäreitä..
Aino-Kaisa Saarinen iski muuten  yhden pojan johon mä olin tulisesti ihastunut :)
Jos mä olisin vuoden vanhempi, olisin ollut lukiossa samaan aikaan kuin mm. Tehosekoittimen Otto ja Laura Voutilainen.
Jaana Pelkonen ja golfari Mikko Ilonen olivat samanlaisia himolaskijoita kuin minä, joten Messilässä nähtiin päivittäin.
Viime kesänä nähtiin sataman terassilaivalla Kumman kaa-sarjan terkkari.
Ja sit se ihan paras kaikista; muutama vuosi sitten siskon kanssa Lontoossa näin Hugh Grantin Victoriassa!


WAAAUUUUU….  ;)
Jotenkin musta tuntuu, että näitä olis lisääkin, mutta ei nyt muistu mieleen…
Oletko sinä melkein sukua julkkikselle?

28 vastausta artikkeliin “Melkein sukua julkkikselle

  1. Ihanaa!! Pieneä tyttönä olin katsomassa Timo Taikuria ( jos joku viel miehen muistaa) sain osallistua temppuun ja sain vetää narusta.. Pienen tytön elämän koho kohtia :D

  2. Voi miten ihana postaus :D
    Täällä oman elämän kohokohtiin kuuluu hetki Jone Nikulan ”juontaessa” oma mies polvistuu Tuskassa esiintymislavalla mun eteen ja kosii <3

  3. :)kuulantyöntäjä Arsi Harjun(muistaakohan kukaan enää:)kans samalla luokalla yläasteella….miestäni verrattiin Aina nuorenpana Jari Sarasvuohon,minä löyän heistä edelleen yhteläisyyksiä:)
    viime ostosreissulla lähicityssä törmättiin äitin kans Jussi Lampeen ja ihimeteltiin,että onks todellaki noin iso?!:)

  4. Olipas mukava postaus. Tietty minäkin olen melkein sukua julkkikselle. 69Eyesin Jyrki69:n kanssa samalla luokalla. Asun samassa naapurustossa missä Irwin vietti lapsuutensa. Ja olen ollut poliisiauton kyydissä Aikakoneen solistin Sanin kanssa, silloin meitä kuskattiin paikallista toria ympäri hälytysvalot vilkkuen ;-)

  5. Hauska postaus =)

    On kai noita julkkiksia osunut jonnin verran kohdalle, mutta miksen oikein muista ketään???

    -Tuija-

  6. Hih, luin ensin et ”Pelle Miljoona piti sun lapsia kädestä koko keikan ajan” :DDD
    Ootpas sä törmäilly julkkiksiin :)
    Mulla on kanssa vaikka kenen nimmareita, kun olin joitakin vuosia sitten nuorempana huoltiksella töissä ja siellä kävi vaikka ketä, kun oli valtatien varrella…mm. JAri Litmanen, Teemu Selänne, Janne Ahonen ja siinä ehkä vaan julkuimmat ;)
    Niin ja onhan mun isoveli freelance näyttelijä ja ollu esim. Kaverille ei jätetä-sarjassa, Salkkareissa useissa sivurooleissa ja nyt viimeisimpänä tässä Alamaailma-sarjassa. Näyttelee Koko-teatterissa Helsingissä :))

    Kiva postaus! :)

    Kivaa alkavaa viikonloppua Katja! <3

  7. Hauska postaus ja mukava blogi, vasta nyt siis tänne törmäsin.

    Onhan noita melkein sukua julkkikselle juttuja omakohtaisestikin tullut koettua aika monta, mutta kaksi on jäänyt parhaiten mieleen. Hjallis Harkimo söi jotain keittoa takavuosina meidän pihassa hieman liikuttuneessa tilassa ja soppa valui toisesta suupielestä ulos (tämä siis ralleissa)… Teemu Selänne puolestaan kysyi, voiko hän katsoa rallia meidän katolta ja mieheni sitten kuvasi häntä katolla heilumassa. Teemu vielä huuteli, että saatte Seiska-lehdestä tästä hyvät rahat. Eipä tullut kuvaa siksi otettua, eikä myöskään siis lähetettyä, eli ihan omaan käyttöön kuvan halusimme.

    Että semmoisia tapauksia.

    Onko muuten Hugh livenä yhtä söpö kuin leffoissaan;D?

    -Misty-

  8. Olipa kiva postaus!

    Opiskeluvuosina Helsingissä julkkikset oli arkipäivää, alussahan niistä oli 'ihan ihmeissään', mutta kyllä se huuma siitä äkkiä haihtui.
    Porukkamme kantapaikkoihin kuului keskustassa mm. Maria Melinin kuppila, jossa viikottain nähtiin/jututettiin jotain 'tuttuja tyyppejä'.

    Kari-Pekka Toivosen kans lähdettiin aamuisin samalta ratikkapysäkiltä, samaan aikaan mutta eri suuntiin…
    Sepi Kumpulainen hääri talkkarina asuintaloni pihapiirissä, se oli jotenkin hellyttävä näky. :)

    Miestäni on sanottu Jari Sillanpään näköiseksi (en tiedä onko niin imartelevaa kuitenkaan) sekä Jack Baueriakin (Kiefer Sutherland) ovat monet löytäneet ulkonäöstä, joten aika liki olen siis julkkista päivittäin. ;))

    Mitä taas tulee sukulaisuuteen, niin muuan erittäin tunnettu jääkiekkoilija on oikeasti mun pikkuserkku, jätetään tässä kuitenkin mainitsematta nimi.

    Toi Hugh Grant livenä on kyllä huippu – vaikken itse niin henkilöä fanitakaan.

    Mukavaa viikonloppua teille!

  9. Hih, mä muistan kun pikkutyttönä olin aivan huuli pyöreenä,kun vanhemmat rouvas ihmiset pyyteli isältäni nimmareita. Nyt myöhemmin ymmärrän että isäni oli julkkis 60 ja 70 luvulla,ja taitaahan tuo olla vieläkin. Tämä siis kansanmusiikin saralla:) eli sukua julkkikselle!!:D

  10. :D nää on niin parhaita. pitääkin miettii mutta onhan noita ”sukulaisia”. :DDD

  11. :D hassua, en tunne sinua edes ulkonäoltä, mutta ilmeisesti ollaan pyöritty nuorena samoilla kulmilla… Niemiset asui meidän naapurissa ja patari/nikkilä akselilla on tullut pyörittyä teininä. Niin ja Salppuristahan on samalta luokalta ponnistanut niin Janne Ahonen kuin Toni Lydmankin, tosin sillä luokalla oli mieheni ;)

  12. Vakkarilukijasi olen, mutta nyt laitan nimettömänä, koska en halua kenenkään tietävän kenestä on kyse.
    Yhtään julkkista ei suvussa ole, eikä vasrmaan koskaan tulekkaan;)
    Mutta tavannut olen niitä paljon. Voitin vuonna 1989 (eli ikuisuus sitten) Miss PIIP (=kaupungimme) kisan, ja sen vuoden aikana tapasin todella paljon sekä suomalaisia että ulkomaalaisia julkkiksia (nuo ulkomaalaiset olivat kaikki urheilijoita, koska olin yhden urheilutapahtuman keulakuva). Mutta suurin tapaamiseni on ehkä ollut, kun olin kolmen vanha (muistan sen hyvin) ja annoin suorassa telkkarilähetyksessa Presidentti Kekkoselle kukkia ja sain häneltä halauksen. Siitä minulla on kuva seinällä muistona.

    Tuosta sinun listastasi näkee, että kuka tahansa voi tavata kenet tahansa ja missä tahansa:) Eli kaikilla silmät auki!!

  13. Onpa hauska! Olen kaatanut kahvia useassa juhlassa julkisuuden henkilölle, parhaiten mieleen on jääneet kokoomuslaiset Sasi ja Ben, jotka tuijottivat nuorta kahvinkaatajaa pitkään. Koin tuijottelun varsin epämiellyttäväksi. Mitä tulee sitten sukuun, niin olen ollut samoissa sukujuhlissa kuin eräs tämänhetken suosituimmista suomalaisista naisartisteista.

    Ai niin, meidän häissä lähes 11 v sitten oli rumpalina Olavi Uusivirta :)

  14. Hei! Löysin blogisi vasta nyt ja olen ihan vaikuttunut! Ihania tuunauksia, kauniita kuvia ja upeasti uudistettu koti! Metsästän olohuoneeseemme uutta maalinsävyä enkä löytänyt postauksista että mikä on teidän olohuoneenne kaunis sävy? Vai onko se tapetti?

  15. Ihana postaus…piti oikein itsekkin alkaa miettimään mitä kaikkea on tullut koettua, tässä muutamia herkullisimpia:
    -Pelle Miljoona tarjoili minulle ja ystävälleni aamupalaa Leningradissa vuonna 1985.
    -Juice Leskinen oli metsässä vieressäni pissalla :) ja löysi samalla ystäväni lompakon metsästä!
    -Olen olet kuskina Topi Sorsakoskelle ja vein hänet eräälle pellolle katsomaan porkkanoita ja sipuleita :)
    …voi että, mukavia muistoja :) ja niin mukava lukea muidenkin juttuja!

  16. OO, miten ihana postaus, piti ihan ruveta miettimään, olenkohan minä melkein sukua julkkikselle.

    Olen istunut Mtv.n kahviossa, viereisessä pöydässä söi itse Spede Pasanen. Siitä on jo aikaa.

    Mutta tosiasiassa olen sukua oikeesti eräälle elokuvaohjaajalle ja hiukan kaukaisempaa sukua yhdelle tunnetulle näyttelijättärelle.

  17. Minäkin luin noi lapaset ensin lapsiksi… heh… Minä moikkasin kerran Jari jalkapalloilijaa, kun oli niin tutun näköinen, kunnes tajusin miksi oli tutun näköinen..köhöm…:)
    -Pipsa-

  18. Olipa ihanan kiva postaus. Nyt en muista julkkistapaamisia, mutta jään miettimään =)
    Ihanaista viikonloppua!

  19. moikkelis.
    Täällä taas kyselen joko on postia tulossa tampereelle.
    osoitteen laitoin sähköpostiisi
    mikä tuossa sivussa näkyy.
    Täällä jo kovasti kirppu ostosta odotellaan.

  20. Mainio postaus tosiaan…Hugh Grantista olen melkein kateellinen ;)

    Mä bongasin mennä viikoolla Tuiskun Antin pipo syvällä päässä Lauttasaaren S-Marketista…
    Antilla on niin ”ilmeekkäät” piirteet, että sen kyllä tunnistaa, vaikka se ois yrittäny verhoutua mihin mössykkään :D

  21. Kääk, mä olin jo unohtanut ton Hugh Grantin ;) Mun huippuhetki oli, kun Bad Gasteinissa Itävallassa istuttiin Jude Lawn vieressä.. Voi sitä kuolaamista ;)

  22. Kiva blogi ja uutena lukijana täällä.
    Melkein sukua julkkiselle….
    Olen ollut aiemmin töissä ravintolakokkina ja tehnyt ruokaa esim. seuraaville keittiön oven pielessä norkoilijoille:
    Apulanta-pojat, Kirka, Vicky Rosti ja menneisyyden vangit, Yö, Neon 2 ja muita joita ei nyt kaikkia tule mieleen.
    Lisäksi oikeastikin sukua parille julkimolle.

  23. Voi viude mitä kertomuksia!! Tuo aNNan kosinta ja Saskan Jude Law kyllä taitaa olla ehdottomia voittajia :)

    Ja anonyymi Misty; KYLLÄ, Hugh oli aivan yhtä ihana kuin leffoissa, ellei jopa ihanampi. Multa meni ainakin jalat ihan makaroniksi <3

  24. Yhdellä NHL:ään nousseella lätkäpelaajall on mun tyttönimi eikä meitä ole kuin yksi suku joten sukua ollaan.. ;) Mutta en tiedä onko pikkuserkku vai joku vielä pienempi.. ;)

    Ja tää Pirunpellon Tommi Jussila, no mikä sen nimi on, Matti Ristinen niin, on samalta kylältä kotosin ku mie.. vanhempi vain niin ei olla kouluja käyty yhtä aikaa.

  25. Jopas oot nähnyt vaikka ketä! Mä en nyt sen läheisempiä kohtauksia muista, paitsi että näin lentokentällä Janne Ahosen ja joskus muutama vuosi sitten Linda Lampeniuksen. Lindaa ei meinannut tunnistaa omaksi itsekseen, iho oli järkyttävässä kunnossa ja ilman meikkiä sielä heilui :)

    Ooo, tuo Jude Law ja Hugh Grant!!!

  26. Olen bilettänyt samassa vip-tilassa 5:n bb-tähden ja muutaman muun julkkiksen kanssa (Hunkseja, pari laulajaa), olen saanut pusun Neljä Ruusua rumpalilta, jos Toni Wirtanen olis muuttanut nykyisestä kotikaupungistani pois hiukan myöhemmin, hän olis ollu mun kans samalla luokalla, Eeva Litmanen oli kerran samassa ratikassa, Terhi Kokkonen ja Joel Melasniemi istui ratikkapysäkillä kun huristimme ohi, Elias Hämäläinen lauleli Sörnäisissä kun tulin koulusta, näin Tuomas Enbusken Prismassa, Kalle Aholan paikallisessa ravintolassa ja Jarkko Martikaisen IKEAssa, Wilma Schlizewski oli samaan aikaan Valtterissa, työn puolesta olen kohdannut pari julkkista mutta en saa kertoa nimiä, Taorminassa vastaan tuli Umberto Tozzi ja Aira Samulinin olen nähnyt monta kertaa paikallisella torilla. Niin ja Jiri Nikkisen näin Turussa. Onhan noita, varmaan olen puolet unohtanutkin. Juu ja Neljä Ruusua crewin kanssa istuskelin nautiskelemassa viiniä kun olin vielä nuori ja nätti. Ja Greenhouse AC:n keikkabussissa olen ollut ja saanut pienenä Dingon nimmarikortin Jontun vaimolta :) mut paras lienee se, kun olin Lontoossa pienessä kaupassa ja siellä oli Mandy Smith, se Rollareitten Bill Wymanin lapsivaimo. Pikkukaupungin muusikoiden kanssa on tullut pyörittyä enempi tai vähempi ja oikeesti olen sukua erään suuren suomalaisen yrityksen perustajan aviomiehelle. Niin joo ja mun serkku oli Idolsissa ja pärjäsikin. :)

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s