Hot or not?

Hirsitalon Marjan innoittamana päätin kerätä muutaman minun mielestä hottiksen miehen.
Mies ei saa olla liian nätti tai siloposkinen, jotta säväyttää minua.
Noin niinku periaatteessa.
Pahikset ne on ku maailmaa pyörittää :)
Ja hampaat, ne on tosi tärkeät.

Ehdoton hottis nro 1 on Vin Diesel
Karu ulkomuoto yhdistettynä koiranpentusilmiin..

Toinen ihan pakollinen tässä sarjassa on Eric Dane.
Kun katsotte noita kuvia, niin ei tartte varmaan edes perustella ;)

Brad Pitt nyt kuuluu tähän joukkoon ehdottomasti.
Sopivasti kiltti pahis

Ja sitten se ei-pahis-ollenkaan, mutta silti niin hot.
Viileä herrasmiesmäisyyskin vetoaa.
Colin Firth

Sitten vielä yksi, jonka hottiutta en alkuunsa ymmärtänyt sitten lainkaan. Mutta onhan se sitä, pakko nyt jo myöntää :)
Daniel Graig

Hot or not?

Edit* on mun ihan pakko laittaa vielä yksi.
Nimittäin espanjalainen Daniel Diges.
Tästä pojasta ei meidän tyttöjen tarvitse käsittääkseni edes haaveilla, mutta voi herranen aika noita silmiä ja hymykuoppia!
Polvet lyö loukkua joka kerta kun tuo tuossa videon alussa vinkkaa silmää. Oih..

Mä luulen että..
*we have a winner*




Biisi on Espanjan euroviisukipale vuodelta 2010,
kohtahan ne muuten on taas täällä :)
10 vastausta artikkeliin “Hot or not?

  1. Numerot 1, 3 ja 4 on minunkin makuuni :) Hauska postaus!!
    Hyvää alkavaa viikkoa!

  2. Heh, aika kiva postaus :) Viimeistä lukuunottamatta kaikki myös just mun makuuni. Leppoisaa sunnuntaita!

  3. Hih, mä olen näköjään avarakatseinen sillä totesin kelpuuttavani sun koko listan oman listani jatkoksi :D Katselin eilen yhden leffan missä oli Van Diesel – ponkas heti listoille. Eikä Greyn Anatomia olisi mitään ilman Eric Danea – jos ei ilman Patrick Dempseytakaan :P Ja Daniel Graigin kroppa on aika jees, samoin simiset silmät… Colinissa ihastuttaa juurikin sellainen korrekti brittiläisyys…

    Suloista sunnuntaita!

  4. Ihana postaus, hihhiii :) Pitääpä oikein miettiä omaa listaa, heti ja ekana tulee mieleen Charlie Hunnam <3

  5. Minulle kävi tuon ”Bondin” kanssa niin etten pitänyt häntä erityisen komeana, mutta, kun katselin sen Bondin missä hän oli niin mieli muuttui kyllä…hmmm mikä mies :)

  6. Vin Diesel on kyllä niin omaa luokkaansa että. Brad Pitt silmät näyttävät tutuilta, tyttären isällä on meinaan tismalleen samanlaiset mutta vihreät. Tytär on onneksi saanut myös aivan syntisen kauniin suun/ huulten mallin isältään.. :)

  7. Ai niin ja yks joka ehdottomasti kuuluis mun listalla ihan kärkipäähän on Keanu Reeves!! :)

  8. Ei huono lista ollenkaan, mutta kyllä tuo Colin…♥….siinä vaan on sitä jotain ☺

Kommentointi on suljettu.