Pääsiäiskortit

Ihminen, joka ei koskaan lähetä  kortteja, aikoo lähettää pääsiäiskortit.
Lähetetäänkö niitä enää?
Onko niitä koskaan lähetetty?
Oli miten oli, minä kävin muutaman kuvan teettämässä paperiversioksi 
ja askartelin taustat Nupun valitsemista pahveista.

Eli me siis ainakin lähetetään jos ei kukaan muu :)
Ja siskokin, hän valitsi itselleen mieluisimman omilla teksteillä.



Tässä kortit valmiina, tosin värit eivät valokuvattuna toistu lainkaan oikein.



Jos sinäkin haluat lähettää tällaiset pääsiäistervehdykset omalla tekstillä, niin ota rohkeasti yhteyttä 
lilla.tirlittan@luukku.com


Vielä ehtii pääsiäiseksi :)


Ps. Tämä kulho se on oikea korttisomiste, se oli myös joulukorteissamme :)

12 vastausta artikkeliin “Pääsiäiskortit

  1. Todella hienoja kortteja! Minä tykkään! Kyllähän niitä lähetellään, aikoinaan mekin lähetimme virpojien kuvan pääsiäiseksi. Varmasti kortinsaaja ilahtuu korteistanne!

  2. Mä liputan aina korttien ja myös perinteisten kirjeiden puolesta – ihanaa saada postia ja ilahtua kun lähettäjä on nähnyt vaivaa =)

    Kauniit kuvat korteissa! :)

  3. Kiitos, että saan lainata kuvaasi! En olisi itse varmaan saanut aikaiseksi tehdä.. ;)

  4. Oi kuinka ihania kortteja!:) Minä ainakin aina ilostun perinteisistä korteista ja kirjeistä, kyllä niissä on ihan erityistä tunnelmaa:) Mukavaa viikonloppua teille!

  5. Tosi ihania kortteja! Mikäs sen mukavampaa kuin saada ihka oikeita postikortteja. Mä ainakin ilahdun aina niistä :) Mukavaa viikonloppua!

  6. Kauniit kortit, kyllä tuollaisia on ilo ja onni saada!
    Olen myös aloitellut omaa blogia, (minttulanelamaa.blogspot.com)tule kurkkamaan jos ehdit, :)

Kommentointi on suljettu.