33

Ei pyöreä, mutta tasan.
Juhlittu on pienesti jos lainkaan.
Kukkia, kortteja ja maailman parasta kakkua.
On me kestitty yhtä vierastakin, vaikka vakiokalustoon taitaa sekin kuulua :)




Sain minä lahjankin, mieheltä
Alkuillasta sen päräytti pihaan ja voi mahdoton kun se on upea.
Helmiäisvalkoinen Kawa, mistä se osasikin värin arvata ;)

Nyt se sitten lähtee tuunattavaksi,
karkkipinkit yksityiskohdat saa lähteä.
Toivottavasti saan sen pian alleni.
On se vaan kivaa täyttää vuosia :)


Suuren suuret synttärionnittelut myös Iskälle!



Ps. jos maantie polttelee allasi ja kaipaat raakaa voimaa jalkojesi väliin, 
olisi nyt tarjolla hyvin palvellut täysmusta Honda CBR naisen hellästä käytöstä ;)

24 vastausta artikkeliin “33

  1. Oikein kovasti ONNEA myös täältä!! Herkullisen näköistä kakkua…

    Ja hih, mun veikkaus siis osui oikeaan. Tuo vaan tuli mulle heti mieleen – tarkasti olen blogiasi siis lukenut :)

  2. Oooolalaaa!! :D Onnea!! Mahtava synttärilahja ;) Meillä seisoo pihalla kaksi Suzuki bandiittia, toinen nostalginen ja toinen uudenkarhea. Täällä se tuntuu polttelevan maantie jo kovin-miehellä siis.
    Minä sen sijaan en ole innostunut.. ainakaan vielä! ;)

  3. Hei. Putkahdin tänne aivan uutena. Kiva löytö blogisi. Huumaannuin suorastaan kuvia katsellessa. Paljon onnea uudesta iästä!
    Nimim. Itse eilen sankarina:)

  4. Jaana; kiitos paljon :)

    Marja; uskomattoman hyvin kyllä arvasit, ja heti ensimmäisessä kommentissa :D Kakku on muuten marenkikakkua kaupan pakastealtaasta, syntisen hyvää.. Ja kiitos onnitteluista :)

    Ruusa; kiitos :) Ei hirmusti polttele vielä minullakaan. Kylmää pitelee ja hiekkaa vielä paljon teillä. Kerran olen ajanut Suzuki bandiittia ja olihan se kyllä hyvä ajaa. Ajoasento tosin oli minun makuuni vähän liian pysty.

    FanniAuroora; tänsk ;)

    Saska; ei kestä kiitellä :)

    Hyvä Mieli; kiitos hirmusti ja tervetuloa :) Synttärionnittelut sinullekin, parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

    Ainosofia; enkö vain? Ihana lahja, ihana mies :)

    Hanne; kiitosta :)

  5. Onnittelut!
    Niin makee lahja, että ohittaa jo tuon herkullisen näköisen kakunkin ☺

  6. Sarkka, Kesäkukka ja Päm; kiitos kaikille tasapuolisesti :)

    Minna; kiitos! Toki ajellaan. On niin paljon enemmän tehoa verrattuna vanhaan kuussataseen, että todella hellästi väännän kahvaa. Ainakin aluksi :)

    Pepi; no mä olen kyllä vähän samaa mieltä :D

    Satu; kiitos! Kyllä vaan, tuolla ei jää tien tukkeeksi :)

  7. Onnea myös täältä!!! Minulla tuli samat lukemat täyteen maaliskuussa :)
    Vautsi mikä menopeli!

  8. Onnea sankarille!
    Oi, miten ihana menopeli…olen aina tykännyt moottoripyöritä. En kylläkään itse aja, mutta takana istun, kun mies ajaa..:))
    Hyviä ajokelejä sinulle!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s