Lantsarit

Vihdoinkin katu-uskottavat lantsarit, myös hameen kanssa käytettäksi.
Nämä on ihan hienostelusaappaat, näissä ei lähdetä kasvimaalle tai kukkapenkkeihin.
Saahan sitä välillä hienostella.
Myös kumisaappaissa.


Pääsiäisenä ei näitä onneksi tarvita, vaan huomiseen koiranäyttelyyn voidaan lähteä ihan ballerinoissa :)

Mukavaa pääsiäistä kaikille, eiköhän me vielä pyhien aikaan nähdä.

20 vastausta artikkeliin “Lantsarit

  1. Iki-ihanat hienostelusaappaat!! Kyllä vaan nainen saa hienostella =)))
    Saako udella mistä oot nuo ihanuudet löytäny??

  2. Ihanat! Mä oon ihan reteesti mustissa haissa menny kaupoilla yms. Mitä sitä turhia hienostelemaan! Hih.

  3. Tosi hienot, kyllä kelpaa! Mä oon vetänyt peruspunaisissa lantsareissa jo muutaman vuoden, oiskohan aika vaihtaa… :)

  4. Siis saako noita ihan Prismasta? Äkkiä hakemaan omat pois =)

    Aurinkoista pääsiäistä!

    -Tuija-

  5. Ihanat saappaat♥
    Mä tykästyin omiin punakukallisiin niin paljon, että suunnittelin jo syksyksi useampiakin ihanuuksia riviin -voi sitten valkata☺

  6. No kelpaa tuollaisilla läpsytellä lätäköissä! Itsekkin pitäisi hankkia jotkun hieman kauniimmat kuin pinkit Crocks-jäljitelmät, millä itse kulkeepi. Mukavaa pääsiäistä teille.

  7. Nuo on Vikingin saappaat, joten saapi varmaan aika monestakin paikasta. Nämäkin tosiaan Prismasta :)

  8. Tosi kauniit kumisaappaat, mäkin noita monta kertaa kaupassa ihastellut. Päädyin kuitenkin jenkkilän reissulta toissa vuonna ostamaan pinkit kumisaappaat, mutta noihan voisi tosissaan olla katu-uskottavat, joilla ei kukkapenkkeihin mennä. :)

    Iloista pääsiäistä!

  9. On kyllä niin nätit nämä valkoisena. Mulla samaiset mustana ja ihan puutarhailun käytössä. Leppoisaa pääsiäistä!!

  10. Minulla on myös nuo samat mustana =) Valkoiset näyttää kyllä tosi kivoilta!

  11. Aikkas ihanat! <3 Minä omistan kunnon leveät Crocs-kumpparit... :) Oikeet landet! :) Ihanaa Pääsiäistä sinne päin!

Kommentointi on suljettu.