Eläimellistä menoa

Pitkäperjantai on kulunut kokonaan eläinten parissa.
Aamusta lähdimme Lahden kansainväliseen koiranäyttelyyn ihastelemaan karvakorvia. 
Suurimman mielenkiinnon itseoikeutetusti veivät venäjänvinttikoirat, mutta myös staffikehän laidalla vietimme hetken jos toisenkin.

Keskimmäisessä pikkukuvassa meidän Viivin sisko Anna-Su Windy Sea
Puna-valkoinen komistus on minun mielestäni malliesimerkki upeasta venakosta, tuo tummempi taas kiehtoo väritykseltään tällä hetkellä.

Viivi sai lähinnä sohvachampionin tittelin tänä viikonloppuna..


Koiranäyttelystä lähdin kuvaamaan hevosta.
Siinä sitä olikin menoa ja melskettä, mutanaamionkin sain kasvoilleni :)


8 vastausta artikkeliin “Eläimellistä menoa

  1. viivi on niin tyytyväisen näköinen, tuossa kainalossa köllöttäessään.
    Ihania kuvia hevosesta!
    Hyvää pääsiäistä!

  2. Heh. Mä olin kans kuvaamassa taannoin yhtä ravuria ja voi viude et olin rapanen sen jälkeen!! :)

  3. hienoja kuvia. ihana tuo sohvalla köllijä. <3

    mukavaa pääsiäisen aikaa!

  4. Ihania kuvia! Venakot on kyllä näyttäviä, oli ne sitten sohvalla tai näyttelykehässä :)

  5. Minulla on ollut tapana käydä aina lahden kv:ssa mutta tänä vuonna jätin sen väliin. Viivi näyttää olevan hyvin tyytyväinen :)
    Upeita heppa kuvia!

Kommentointi on suljettu.