Blogisynttärit!

ARVONTA ON PÄÄTTYNYT!

Hip hip huraa!

Blogini on saavuttanut uhmakkaan kahden vuoden iän!
Sen kunniaksi täytyy pitää arvonta.
Arvontaan osallistut jättämällä kommentin tähän arvontapostaukseen.

Ja jottei ihan helpoksi menisi, niin kerrohan samalla mistä olet blogiini löytänyt ja oletko satunnainen vai vakiovierailija.
Blogini lukijana tuplaat voittomahdollisuutesi.
Edellisellä kerralla sain sähköpostiini kaksi voittajatarjokasta, joten anonyymeiltä toivoisin kommenttiin myös sähköpostiosoitetta, niin palkinto menee varmasti oikealle voittajalle.

Niin ja se palkinto.
Se pitää sisällään blogin henkeen sopivaa ostettua söpöistä ja lisäksi jotain itse kuvattua :)

Voittaja julistetaan toukokuun 11.pvä.
132 vastausta artikkeliin “Blogisynttärit!

  1. Hei! Olen eksynyt blogiisi ehkä noin vuosi sitten jonkunt toisen blogin kautta. Olen vakiolukija (joskin valitettavan harvoin ehdin ylipäätään blogeja lueskella), mutta koskaan aiemmin en ole kommentoinut… :)Mukavia kuvia, sama elämäntilanne. Siinä tärkeimmät syyt blogisi seuraamiseen :) Enpä tähän viitsisi laittaa sähköpostiani ”julkisesti” näkyviin kun omistan vain yhten email-tilin.. Toivottavasti kukaan ei nimissäni palkintoa ottaisi, mutta toivottavasti siinä tapauskessa menee hyvään tarkoitukseen.. :D
    terv. Elkku

  2. Blogisi lukijana mukaan arvontaan! Viime syksynä taisin sivuillesi päätyä jostain toisesta blogista ja kyllä kannatti :) Niin ihania kuvia ja ideoita sinulla, kiitos niistä!

  3. Mukana arvonnassa :) Löysin päiväkirjasi aikoinaan sisustusfoorumilta ja sieltä seurasin sua tänne blogistaniaan. Ottamasi valokuvat salpaavat hengen, niistä minä nautin <3

  4. Hei! Mukana arvonnassa. En muista mistä tarkalleen löysin blogisi mutta heti ihastuin kuviisi.Ihanan tunnelmallisia. Lukijana olen ollut useamman kuukauden..

  5. mukana arvonnassa kahdella arvalla, eli olen blogisi vakkarilukia…se, miten tänne eksyin…mmm…luultavimmin jonkun toisen blogin kautta.
    aurinkoista kevättä ja rutkasti synttärionnea!

  6. Lukija ilmoittautuu arvontaan. En muista minkä blogin kautta eksyin tänne, mutta mukana noin puoli vuotta. Ihania kuvia!

  7. Blogista toiseen pomppimalla varmasti tänne joksus (kauan sitten?) löysin. Täältä löytyy aina takuuvarmasti ihanat tunnelmalliset kuvat :) 2 arvalla mukana siis!

  8. Onnea 2-vuotiaalle:)

    Vakkarilukija täällä;) ilmoittautuu arvontaan. En kyllä yhtään muista miten olen blogiisi tullut, mutta taisin löytää sen viime syksynä muistaakseni ja siitä lähtien olen täällä kurkkimassa käynyt:)

    Sulla on niin ihania kuvia ja ideoita! Ja nyt toi palkinto juuri siksi onkin varmaan aikas ihana, joten mukana ollaan!

    Kivat vaput teille sinne metsäpirtille!!!

  9. Lukija ilmoittautuu kahdella arvalla mukaan:) En muista, mitä kautta tänne eksyin aikoinaan, mutta joka kerta täällä käyn, kun uusia postauksia tulee:) Mukavaa vappuviikkoa sinulle!

  10. \o kahdella arvalla mukana!
    muistaakseni löysin ihanaan blogiisi ihan sattumalta, jonkun toisen blogin kautta tms. no, jokatapauksessa tästä tuli vakio piipahduspaikka. :)

  11. onnea!
    löysin tänne jonkin toisen blogin kautta ja sen jälkeen heti lukijaksi ja siitä asti olen täällä ihastellut sun kuvia ja juttuja :D
    ehdottomasti mukana arvonnassa!
    hyvät vapun odotukset!

  12. Blogisi löysin varmaan viime syksynä ja olen tykännyt varsinkin kuvistasi ja tietysti sisustus jutuista. Harvoin jään valitettavasti kommentoimaan, mutta usein täältä itseni löydän:) Mukana arvonnassa

  13. Viime syksynä löysin tien tänne jonkun toisen blogin kautta. Siitä lähtien ihastellut kuviasi ja juttuja. Mukana kahdella arvalla!

    Jutta

  14. Huomenta! Mukana kahdella arvalla, olen vakiolukijasi. Hmm, pitää miettiä miten tänne eksyin…niin se varmaan meni , että toisen blogin kautta löysin ja olen siitä varma, että tuo Tirlittan-nimi houkutteli alunperin klikkaamaan sivusi auki. Olen pitänyt sitä sadusta aina ja lorusta tykkäs varsinkin esikoinen kovasti.Sitä muunneltiin omin sanoin..Blogisi kuvat ovat kauniita ja huomaan sinun olevan samoista asioista kiinnostunut, ikäerokaan ei haittaa..täältä ei löydy helposti täläästä vanhempaa naista…Aurinkoista päivää!

  15. Hei, mä olen löytänyt sun blogiin etsiessäni miehelle kuvaa ”lankku”tyylisestä sohvapöydästä :) En muista hakusanaa, mutta ihana sohvapöytä löytyi ja toivon, että sellaisen jossain vaiheessa saan meidän uuteen Kotiin :) Mä olen aika hiljainen vakilukija :)

  16. Pitkään oon blogiasi seurannut ja vakkarikävijä olen :) tänne päädyin satavarmasti toisen blogin linkkilistan kautta ja jäin lukemaan :) tuplaan.

  17. Onnittelut 2-vuotiaalle :)
    Mukaan arvontaan! Olen lukijasi ja mukana keikkunut kohta jo vuoden verran, en muista mistä blogiisi löysin.

  18. Hyppäsin toisen blogin linkistä tänne ja klikkasin samantien lukijaksikin :) Arpaonnea jännittämään siis jään, kiva blogi, hienoja kuvia!

  19. Hei, Jonkin toisen blogin kautta tänne eksyin jo varmaan viime syksynä. Kahdella arvalla mukana.

  20. Heippa!

    Mielelläni osallistun arvontaan. :) En kyllä yhtään muista miten blogisi löysin, olen lukenut tätä jo hyvän tovin enkä tiedä miten tänne päädyin. Olen vakiolukija. :)

    -Mimmu

  21. Onnea!
    Sattumalta olen kurkannut toisen blogin kautta ja nyt täysin koukkuuntunut vakkarilukija! =)
    Kahdella arvalla ehdottomasti mukana!

  22. Heipsan!
    Blogisi löytyi ”touhua ja töminää” blogin kautta, ja tästä on kyllä tullut yksi ehdottomista suosikeista! Käyn täällä lähestulkoon päivittäin :) Kuvasi ovat tosi ihania, voi kun itsekin osaisin, mutta se vaatisi niin paljon opettelua ja valmistelua, että tuskin sopii luonteelleni – joka on siis HETI VALMISTA :) Olen lukijasi ja niin aion pysyäkin!
    Ihanaa kesänodotusta!
    Terkkusin,Minttu Oulusta
    (mindeh78@hotmail.com)

  23. Eksyin vuosi sitten blogimaailmaan ja sitä kautta löysin ihastuttavan blogisi.

    Uhmakkaasti perässä tulen ja tuplaan ;D

    Satu Aseman laidalta

  24. Heippa, löysin blogisi joskus jonkun toisen blogin kautta. Olen vakituinen lukijasi ollut jo kauan (kahdella siis mukana!), vaikka kommenttia ei usein tule jätettyäkään. Erityisesti tykkään blogistasi kauniiden kuvien sekä tekstien helppolukuisuuden vuoksi. :)

    Mukavaa vappua sinulle ja perheellesi! :)

  25. Lukijana mukaan arvontaan. Toisen blogin kautta löysin joskus kauan aikaa sitten. Olen vakilukija. Tykkään tästä blogista mahottomasti!!

  26. Heips, mä olen eksynyt blogiisi jokin aika sitten jonkin toisen blogin kautta ja ihastuin kuviisi sekä ajatuksiisi niin, että jäin lukijaksi. Kun aattelen sun blogia, mieleeni tulee aina ensimmäisenä viehättävä kevättalven terassi, voi kun jonain päivänä meilläkin olisi terassi!!! Se tuntuu olevan meillä se ikuisuusprojekti…

  27. Heipparallaa kammarista ja kahella arvalla kokkeillaan voittaa !..Jaahas,,,En kyllä muista mistä tänne tieni löysin, Siitä jo aikaa:)

  28. Onnittelut 2vuotiaalle ”uhmikselle”! =)

    Kahdella arvalla mukaan, vakkarilukija olen. Se onkin vaikeampi kysymys mistä blogiisi tieni löysin, muistelen että jonkun toisen blogin kautta? Viihtynyt olen jokatapauksessa. =)

  29. Kahdella arvalla mukana. Olen vakkari lukijasi vaikken aina ehdi kommentoimaan. Olen ollut lukijasi jo pitkään,en vain muista mistä tänne mukavaan blogiin löysin.
    -Hanne-

  30. Muistaakseni se ratkaiseva isku oli Leena Lumin blogin kautta, taaksepäin kun lueskelin, huomasin toki joskus vierailleeni, mutta silloin jäin lukijaksi ☺

    Eli kahdella arvalla salaperäistä pakettia havitellaan!

  31. Klikkasin lukijaksi, joten minäkin osallistun kahdella arvalla!

    Jonkun toisen blogin kautta tänne jokin aika sitten eksyin ja inspiroiduin kauniista kuvistasi ja blogisi mukavasta tunnelmasta.

    Ihanaa vappuviikonloppua!

  32. Mukana arvonnassa kahdella arvalla :)
    Olen ollut vakkarilukijasi jo tosi pitkään, itse asiassa blogisi on varmaan ensimäisiä blogeja joihin aikoinaan törmäsin ja nyt olen koukussa blogimaailmaan ;) Teillä on niin ihana ja tunnelmallinen koti <3

  33. Kahdella arvalla mukana, aina käyn postaukset kahtomassa. Pikaisesti tosin, joten kommenttia en ole tainnut jättää (?) tässä vajaa kuukauven aikana, mitä olen blogisi lukija ollut.

  34. 2lla arvalla mukana arvonnassa. Mukana lukemassa ehkä puolisen vuotta. En muistakkaan. Ja löytänytkin tänne jonkun muun blogin kautta. Nyt oot blogilistallani ja jokiasen postauksen käyn jossain vaiheessa lukemassa.. :) Kiva ja esteettinen blogi, olematta pintaliitoa!

  35. Kahdella arvalla mukaan :)

    Olen blogisi vakiolukijana ollut jo pitemmän aikaa -> niin koukuttava ja ihana tämä on ;)

    Blogisi alunperin olen löytänyt jonkun toisen blogista.

  36. Jihuu arvonta! Vakilukija oon, en enää yhtään muista mistä kautta eksyin tänne.. Lukijanakin olen, eli kahdella arvalla mukaan :)

  37. Hei! Olen lukenut kivaa blogiasi jo (ainakin) useamman kuukauden ajan. Löysin tänne jonkin toisen blogin kautta. Olen mukana arvonnassa kahdella arvalla.
    Ihanaa kevättä ja kesän odotusta sinulle!

  38. Hei, olen ollut lukijasi jo jonkin aikaa ja jos nyt oikein muistelen niin sisustusideat.net sivuilla taisi olla osoite blogiisi kävin katselemassa aina silloin tällöin mutta kun aloin pitää omaa blogia niin hetihän klikkasin itseni lukijaksi. :) ja kahdella arvalla mukana :)

  39. Mukana kahdella arvalla. olen ollut lukiasi jo pidemmän aikaa. Löysin blogisi muistaakseni jonkun toisen blogin kautta.

  40. Olen eksynyt blogiisi kerran erään toisen blogin kautta, silloin ei vielä ollut tunnuksiakaan saati blogia bloggerissa! Mutta heti kun blogin perustin lukijaksi liityin! Ja jokkaisen postauksen kyllä käyn kahtomassa, kommentoidakin yritän muistaa/jaksaa! :)
    Kahdella arvalla mukana.

  41. oNnEa 2-vuotiaalle! Eksyin blogiisi parisen kuukautta sitten jostain toisesta blogista. Olen vakkarilukija. Käyn lukemassa aina kaikki päivityksesi vaikka harvoin kommenttia jätänkään. Mukana kahdella arvalla siis =)

  42. Onnea Onnea!!
    Vakkarilukija täälä huutelee :) Apua, en mä muista mistä tänne löysin, varmaan jonku blogilistan kautta. Tupla-arvalla mukana, kun olen lukijasi.

  43. Onnittelut kahdesta ensimmäisestä vuodesta!

    Tuntuu että olen ollut jo niin kauan blogisi vakkarilukijana, etten edes muista mistä tänne aikoinaan mahdoin tieni löytää, jostain toisesta blogista kuitenkin. ;))
    Aina poikkean tänne ihastelemaan kun huomaan merkinnän uudesta päivityksestä!

    Kahden arvan voimin mukana arvonnassa. :)

  44. Kahdella arvalla mukaan!
    Mäkin löysin tänne sisustusforumin kautta!
    Upeita kuvia ihanasta kodistasi on ilo katsella!:)
    Kiitos kivasta blogista!

  45. Toisen blogin kautta olen tänne päätynyt. Lukijana siis kahdella arvalla mukana.

  46. Lukijana mukana. Vakkari lukija. Bloggerista kurkkaan lähes päivittäin päivitykset. Oma blogi vielä haaveena…
    Löysin tänne jonkun muun blogin kautta, en muista minkä.
    Synttäri onnittelut :o)

  47. Hei. Löysin blogiisi sattumalta jonkin muun blogin kautta :) Kaunis koti teillä, ihania yksityiskohtia ja kiva blogi. Täytyykin tutustua vielä tarkemmin… Liityin lukijaksi ;) eli kahdella arvalla mukana arvonnassa?

  48. Vanha lukija ilmottautuu mukaan arvontaan:) En enää muista mistä ja milloin löysin blogisi…

  49. Paljon Onnea Vaan!
    Minä en edes muista mistä kautta blogiisi löysin, mutta jäin ihan siltä ensi katsomalta kun niin on nättiä & kaunista teillä. Ja ihanaa kun teette itse niin paljon, inspiroivaa meille muille!
    Ja siis kahdella arvalla mukana söpöyksen arvonnassa.

  50. Arvontaan osallistun :)
    Löysin blogisi jonkun toisen blogin suosikeista ja sen myötä päädyit myös minun suosikiksi :)

  51. Arvonnassa mukana!

    En kyl muista mistä olen tieni tänne löytänyt. Ehkä sisustusideoista.

    Tykkään rouheasta sisustustyylistäsi ja tietenkin ihanista valokuvistasi!

  52. Vakkarilukija olen ja viime syksynä tänne tieni löytänyt jonkun muun blogin kautta.

    Onnea 2-vuotiaalle!

  53. Vakiovierailija jo pitkään, enkä todellakaan muista miten tänne löysin.

    Lukijana mukana kahdella arvalla.

    Iloista vappua!

  54. Blogisi vakkarilukija olen ollut jo jonkin aikaa. Löysin tänne jonkun toisen blogin kautta mutta en muista minkä. Viihtynyt olen hyvin :)
    Lukijana siis parilla arvalla mukaan.

  55. Hei,

    Olen vakiolukija, vaikken listoilla näykään. Blogiisi eksyin joskus puolisen vuotta sitten jonkin toisen blogin kautta. Haen blogistasi inspiraatiota ja idoita sekä kotiin että työhön opettajana.

    En viitsi omaa email-osoitettani tähän laittaa julkiseen jakeluun, joten toivottavasti nimimerkillä erotun, jos onni potkii.

    Kiitos blogista ja inspiroivista kuvista! Iloista kevättä!

    Laura LaHo

  56. Vakiolukija osallistuu arvontaan… Blogisi löysin joskus muutama kuukausi sitten toisen blogin kautta.
    Kiva on käydä… Näin sinusta untakin muutama yö sitten.. :D

  57. hei luulenpa että olen eksynyt blogiisi jonkun muun blogin kautta ja säännöllisesti seurailen puuhiasi koska löydyt blogilistaltani. 2 arvalla yritän voittaa

  58. Onnea-Ponnea tuhannesti 2 -vuotiaalle blogille :D
    Löysin blogisi kun surffailin tässä ihanassa blogimaailmassa.
    Vakkari lukijana osallistun myös arvontaan.

  59. Heippa!
    Tämäkin on arvonnassa mukana kahdella arvalla!
    Blogisi löysin viime syksynä erään toisen blogin kautta. Ja sitten huomasinkin eksyväni tänne yhä uudestaan ja uudestaan… ja jokin aika sitten liityin ihan ”viralliseksi” lukijaksi :)
    Blogissasi viehättää kauniit kuvat,sisustustyylisi tuntuu olevan lähellä omaani.

  60. Lukijana kahdella arvalla mukana! Minä eksyin tänne viime marraskuun aikoihin jonkun kuvahaun kautta muistaakseni. Ihastuin heti, aivan ihana koti, ihania kuvia ja ihana bloginpitäjä! Jatka vaan samaan malliin!

  61. Mukana arvonnassa. Blogiin löysin ensin toisen blogin kautta ja sitten paikallisen sanomalehden kirjoittaman jutun jälkeen löysin uudelleen, ja jäin lukijaksi :)

  62. Onnea kauniille blogillesi, jonne löysin varmaankin sisustusfoorumin kautta… jos oikein muistan. Vakkarilukija olen ollut jo kotvasen aikaa ja osallistun mielelläni arvontaan. Päivittäin käyn vierailemassa ja ihastelemassa kaunista kotianne ja ideoitasi. :)

  63. Polun tänne löysin jonkun toisen blogin kautta, ei kyllä enää mitään muistikuvaa, että mistä.

    Lukijana mukana arvonnassa kahdella arvalla.

    Leppoisan pirskahtelevaa vappua!

  64. Hello! Lukijaksesi olen liittynyt hiljattain ja löytyy myös säännöllisesti luettavien listaltani blogistani kristallin hohtoa. Tupla-arvalla siis ilmeisesti mukana.

  65. Vaikka kuinka pinnistin, en muista miten tänne löysin, mutta ekasta kerrasta lähtien jäin vakkariksi ja kirjauduin lukijaksesi…kahdella arvalla siis mukana arvonnassa :)

  66. Varmaan jostain toisesta blogista tänne löysin ja vakio vierailija ja lukija olen,joten 2 arpaa kiitos!:)

  67. Onnea kaksi vuotiaalle blogille! Kokeillaan onnea kahdella arvalla myös. Blogiasi olen seurannut niin kauan, etten edes muista, mistä olen tieni tänne löytänyt…:)

    Hauskaa vappua!

  68. Onnea kaksivuotiaalle blogille! Vakiolukijana olen blogilistan kautta ja taisin löytää blogisi kirjoittamalla hakuun sisustus. Parin kuukauden verran olen blogia ehtinyt vasta lukea :)

  69. Vakkarilukija olen minäkin. Pidän jutuistasi ja blogistasi saa paljon ideoita omaan kotiin… :) Löysin tänne paikallislehden jutun kautta. Tykkään.
    -Pipsa-

  70. Onnittelut 2 veelle!

    Taisin löytää tänne noin vuosi sitten sisustusideoiden kautta, jos en ihan väärin muista. Ja vakilukija olen ollut siitä asti.

    Hauskaa vappua!

    -Tuija-

  71. Kylläpäs pahan pistit. En edes muista mitä kautta tänne löysin, mutta ihastuin ensimmäisenä tuohon sinun keittiöösi ja varsinkin ikkunanpokiin ja ruokapöytään. Vakiolukijaksihan tänne tuli heti jäätyä, se nyt oli selvä. Mutta ilolla arvonnassa mukana!

  72. Mukana lukijana ollaan! Eksyin blogiisi joku kuukausi sitten toisen blogin kautta. Pidän sisustustyylistäsi ja itse tekemisen meiningistä. Ihanaa vappua sinne ja onnea yksivuotiaalle blogille!

  73. Olen löytänyt blogiisi jo jokin aika takaperin jonkun toisen sisustusblogin kautta. Ihastuin talonne vaaleaan sisustukseen, koska se tuntuu myös eniten omalta maulta, johon voi sitten lisätä hieman väriä jos siltä tuntuu. Olen vakiolukija vaikka harvoin tuleekaan kommentoitua.

  74. Kahdella arvalla mukana :) Toisen blogin kautta eksyin blogiasi seuraamaan nyt kevään aikana. Hauskaa Vappua!

  75. Mukana kahdella arvalla! Eksyin blogiisi nyt kevään aikana toisen blogin kautta :) Hauskaa Vappua! (Yritetäänpäs nyt uudestaan lähettää tämä viesti, kun tunti sitten ei suostunut edes kirjautumaan sisälle ja lähettämään tätä viestiä :/ Toivotaan, että nyt onnistuisi)

  76. Moi! Olen löytänyt blogiisi googlen kautta, en muista mitä sisustusjuttua hain mutta sitten näin blogissasi sen ison puulaatikon jossa on vuosiluluku ja meiltä löytyy sama laatikko ja idean sen tuunaukseen sain sinulta :) liityin silloin heti lukijaksi, eli olen kahdella arvalla mukana!

  77. Moikka! Heti alkuun täytyy sanoa, että ihana blogi sinulla! NIIIIIN kauniita kuvia!
    Ja arvontaan osallistuu hän, ilman muuta! Nyt en millään muista, että mistä blogiisi löysin, mutta varmaan jostain toisesta blogista… Ja vakoilukia olen, vaikka en meteliä itsestäni paljon pidäkkään.
    Jatka samaan malliin ja mukavaa Wappua!

  78. Vakiovierailija tai vakkarilukija olen. Muistaakseni PikkuBertan suosikkiblogien kautta löysin blogisi ja olen tykännyt ihan hurjasti.
    T:Heta

  79. Onnea,onnea vaan!
    Lie löytänyt blogisi jonkun toisen blogin kautta,niin yleensä;)Ihana ja hyvätuulinen,elämänmakuinen blogi.Kiitoksia vaaan sinulle siitä.
    -Charlotte-

  80. Onnea 2-vuotiaalle! Löysin tänne sivuille joskus viime syksynä, olen kovasti tykännyt ja vakkarilukija olen. Sinulla on niin kaunis koti ja hyviä ideoita. Haluan mukaan arvontaan:)

  81. Onnea blogillesi :) Vakkarilukijaksi jäin, kun tänne jonkun toisen blogin kautta eksyin, kiitos siis ihanasta ja inspiroivasta blogistasi :) Mukana arvonnassa ollaan :)

  82. Onnea 2-vuotiaalle! Olen vakkari vierailija,ja varmaankin löysin blogiisi jonkun toisen blogin kautta:) Mukana arvonnassa !

  83. Onnea kaksivuotiaalle!

    Olen blogisi vakiolukija, joka ei vielä osaa näitä nimimerkkikiemuroita. ;)
    Sujahdin blogisimaailmaan molempien käyttämän nettisivuston kautta.
    Blogisi on ihana ja sitä on ilo lukea.

    Ihanaa vappua!

    terv. Deminah

  84. Vakkarilukija ilmoittautuu kahdella arvalla mukaan arvontaan.

    Tieni blogiin olen muistaakseni löytänyt toisen blogin kautta. Käyn vierailemassa säännöllisesti, mutta harmittavan harvoin ehtii kommentoimaan postauksia, vaikka eihän sekään paljoa aikaa veisi. :)

    Ihanaa vapunpäivää sinne!

  85. Onnea blogisynttäreistä :)

    Alkuvuodesta löysin tämän blogimaailman ja niihin aikoihin myös sinun blogisi jonkin toisen blogin blogilistalta… Omaa blogia en kirjoita (ainakaan vielä) mutta bloggerissa on lista, jottei mene yksikään postaus näistä hienoista ja piristävistä blogeista ohi!

    Olen myös lukijana, joten ilmeisesti tuplana mukana arvonnassa :)

  86. Olen vakkarilukija, ollut jo varmaan vuoden päivät.Jo ennenkuin laitoin oman blogin ja siitä on kohta vuosi.

    Elikkä siis arvontaan mukaan tietty kahdella arvalla.

    Mukavaa viikkoa sinulle.

  87. Moikka!

    Löysin tänne erinäisten linkkien kautta pari kuukautta sitten. Nyt olen myös lukija, joten lähden 2 arvalla mukaan :-)

  88. Osallistun mielelläni arvontaan: vakkarilukija, vaikkakin harvoin kommentoin! En muista miten löysin blogiisi aikoinaan – tykkään! Onnea kaksivuotiaalle!

  89. Heippa!

    Blogin löysin muistaakseni sattumalta kun selailin blogspotin blogeja. Huomion kiinnitti ihanat kuvat ja kaunis koti! Lukijana seuraankin blogia säännöllisesti :).

    Mukavaa kevättä!

  90. Kahdella mukana :) En muista tarkallaan koska ja miten tänne löysin. Yleensä nämä parhaat blogit ovat löytyneet jonkun toisen hyvä blogin kautta. Vakkarilukijasi ja kommenttejakin silloin tällöin pyrin jättämään!

  91. Moi!
    Blogisi löysin Etelä-Suomen sanomien haastattelun kautta; nyt käyn kurkkaamassa blogisi arkipäivisin joka päivä samalla kun luen Netlarinkin. Olen ihastunut valkoiseen blogiisi ja inspiroitunut itsekin kokeilemaan uusia sisustusjuttuja! Hyvää kevättä!

    T:Maisa-hiiri

  92. Hei!

    Olen lukenut blogiasi noin puoli vuotta, tykkään paljon tyylistäsi. Kuvat ovat todella selkeitä ja ihania.
    Osallistun arvontaan!

    T:Mindi

  93. Onnittelut!

    En muista mistä blogiisi ekaa kertaa saavuin, mutta olisinko vuoden päivät täällä käynyt lukemassa ja kattomassa kuvia. Keittiöösi taisin ekaa kertaa ihastua.

    Yhdellä arvalla mukana,
    Elviira

  94. Kahdella arvalla mukana!

    Eksyin joskus jokunen kuukausi sitten blogiisi ihan sattumalta ja tänne jäin. Käyn täällä ihan päivittäin seuraamassa kirjoituksiasi ja aivan ihania kuviasi :)

  95. Kahdella arvalla mukana =)
    Vakiokävijäksi tunnustaudun, vaikkakin kommentteja tulee jätettyä syntisen harvoin.
    Ihailen kauniita kuviasi ja päädyin blogiisi jonkun muun blogilistan kautta valokuvan houkuttelemana.
    Pidän tyylistäsi ja postauksistasi :)
    Toivon mukaan jatkat samaan malliin! =) Ihana arjen valopilkku tämä blogisi.

  96. Kiva blogi, tulee usein käytyä, tulee hyvälle mielelle. Jostain blogilistasta löysin.

    Terv kristiina

  97. Eksyin blogiisi sattumalta parisen viikkoa sitten ja ihastuin kuviin :) Nyt linkki löytyy blogini sivupalkista, joten käyn katsomassa säännöllisemmin. olen myös lukija.

    -Nea-

  98. Kahdella mukana arvonnassa ;) Olen vieraillut täällä ennenkin ”sattumalta” ja hukkasin sinut välillä, nyt taas löysin sinut Tuijan koti ja puutarhan kautta. Nyt jäin myös lukijaksesi. Sinun kuvasi ovat niin kauniita :)

  99. en muista enää lainkaan, kuinka tänne löysin, pidemmän aikaa kuitenkin olen seurannut. Käyn täällä noin kerran viikossa, vaikka aika laiska olen kommentoimaan. Ihailen kauniita valokuviasti ja upeaa sisustustyyliäsi.
    Lukijanasi tupla-arvalla mukana.

  100. Kahdella arvalla mukana minäkin! En edes muista kuinka blogiisi löysin, mutta vakkarilukijana olen siitä asti ollut. Kivoja juttuja ja IHANIA kuvia!

  101. Apuuva! Vieläkö ehdin mukaan.. meinasin unohtaa tämän =O Mutta siis vakilukijana mukana.. en yhtään muista mistä blogiisi päädyin? Luultavasti jonkun toisen blogin kautta – kuten päädyn aina kaikkialle :)) Jämähdin heti lukijaksi, kiitos ennenkaikkea ihanien kuviesi – tykkään niistä tosi paljon!

  102. Kahdella arvalla mukaan arvontaasi! Päädyin blogiisi Tuijan koti ja puutarha -blogin arvontalinkin kautta. Ja seurattavien joukkoon päädyit heti!! Aivan ihana blogi!

  103. Tirlittan, eihän tässä ole mitään toiveita voitosta, kun on näin paljon…

    Keine Achnung enää, mistä löysin blogiisi. Se oli sattumaa ja sitten jäin kuviin kiinni. Syystä!

  104. Kahdella arvalla mukana. :) En muista milloin tarkalleen eksyin kaunista blogiasi seuraamaan, mutta aivan ihastuttavan rouhea keittiönpöytänne viimeistään vei sydämeni, Love it! :D

    (Ihmettelen vain, millä moisen pystyy normikäytöllä pitämään puhtaana(?) mutta meillä onkin tuo vajaa 2v. joka pistää pinnan kuin pinnan uusiksi ihan jokatapauksessa. :D)

  105. Olen aivan uusi lukijasi, taisin löytää blogisi sattumalta lukiessani erilaisia blogeja.
    Kauniita kuvia! Varsinkin nuo hortensiat… ihan lempikukkiani!

  106. Löysin toisen blogin kautta blogiisi, ja liityin pian lukijaksi.

    Mukana kahdella arvalla.

  107. Kahdella arpaonnea lähden koittamaan. Käyn sillon tällöin kurkkimaan kuulumisiasi. Kaunis blogi ja mukava vierailla :)

  108. En enaa muista,mista olen blogiisi eksynyt,mutta olen vakiolukijasi jo pitkan aikaa…
    Tykkaan hienoista kuvaotoksistasi paljon!!!

  109. Toisen blogin tulin tänne ja olen todella iloinen löytämästäni. Onnea vaan synttäreiden johdosta!
    Lukijana kahdella arvalla mukaan.

  110. Löysin blogisi blogilistan kautta. Seuraan blogiasi blogilsitan kautta, joten olen sillä tavoin lukijasi, kahdella arvalla siis mukana.

  111. Löysin blogisi jonkun toisen blogin kautta, en kyllä muista minkä….

    Sen jälkeen olen seurannut blogiasi blogilistalla ja facebookissa:)

    kahdella arvalla mukana.

    -minna-

  112. Blogiisi löysin joskus jostain ja tykästyin tunnelmaan ja kuviin….tällä hetkellä taian olla semmonen satunnainen vakkari,ajan puutteen vuoksi!

    eli kahella vissiin mukana?

  113. En edes muista, mistä lähtien olen ollut lukijasi, mutta aikoinaan eksyin tänne toisen blogin kautta.

  114. Moi!

    Tulin lukemaan blogiasi ystävän kertomuksen perusteella ja sen jälkeen jäänyt aktiiviseksi seurailijaksi.

    t.Mervi Vääksystä

  115. Sulla on kaunis ja helppolukuinen blogi, se mistä tänne joskus oon löytäny, en enää muista, mut veikkaisin jonkun muun blogin kautta.
    Oon tosiaan vakkari lukija ja tulen olemaankin ja mukana arvonnassa siis kahdella arvalla :)

  116. Onnea kaksi vuotiaalle :)

    Mistähän löysin aikoinaan blogiisi…. En kyllä millään muista vaikka kuinka yritän. Varmaan jonkun toisen blogin kautta.
    Kokeillaampas nyt sitten onnea arvonnassa kahdella arvalla tietenkin :)

  117. Olen vakkari lukijasi ollut jo tovin.Sinulla on mukavan selkeä tapa bloggailla,i like:)

    niin mukana arvonnassa!

  118. Säännöllisesti käyn kurkkimassa mutta
    en muista kenen blogin kautta tänne löysin:)Mukaan arvontaan kahdella arvalla.

  119. Yksi arvontaan osallistuja lisää :)

    Säännöllisesti käyn blogiasi lukemassa, ja kuvia ihailemassa. Blogisi taisin minäkin löytää toisen blogin kautta. Kiitos päivien ilahduttamisesta :)

    Terkuin, Sanna H. alias Mymmeli

  120. Eksyin jonkun blogin kautta ”satunnainen kulkija”.
    Onnea kaksi vuotta toimineelle blogillesi ja tietty sinulle itsellesi!

Kommentointi on suljettu.