Kesän uusi lemppari

Minä olen aina vannonut valkoisten astioiden päälle, enintään kelpuuttanut vanhaa ruusuposliinia, jossa ruusunpunaista on vain häivähdys.

Vaan nyt sattui eteeni lautaset, jotka varastivat sydämeni saman tien. 
Ja mikä parasta, sopivat ihan himskatin hyvin minun valkoisen astiastoni kanssa!

Heti alkoi kesäjuhlien suunnittelu, näitä ei nimittäin säilötä kaapissa.
Eikö ole ihkut?


17 vastausta artikkeliin “Kesän uusi lemppari

  1. Oi vitsi mitkä lautaset, on kyllä niin ihkut! :D Mä oon metästänyt lautasia mutta tuntuu ettei sopivia löydy… Huono tarjonta vai vaativa maku?! ;D

  2. No on kauniit ja jotenkin just ”sun tyyliset”! Itse vannon vielä toistaseksi valkoisen nimeen, mutta jokunen greengate kyllä välillä häiritsee takaraivossa ;)

  3. Ekaa kertaa surffailin blogiisi – ja kieltämättä aivan upeat lautaset.
    Kuvasikin ovat todella kauniita.
    Taidan napata osoitteen mukaani ja
    tulla toistekin ihastelemaan.

  4. Heips, sama vika mulla; vain ja ainoastaan valkoisia astioita, kunnes eteeni osui vajaa pari vuotta sitten Loimaan Ribbonissa harmaat lautaset ja tarjoiluvadit..Tuo korkea tinatarjoitin edellisessä postauksessa on tosi upee. Samoin se kattaus puupöydällä ; niin koruttoman kaunis. Jotkut osaa..
    ( t. Kateellinen )

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s