Ostoksia

Lupailin jokin aika sitten niitä Vääksyn löydöksiä, ja nyt olisi niiden aika :)

Kanavan kunkusta kotiutin Rivieran kukkamaljakon ja Sian lasikuvun rottinkisella alustalla.


Zoom Designista tahtoi matkaan supersuloinen Mailegin Tivoli-lippunauha ja Ib Laursenin sinkkinen numerosabluuna.


Ja vielä, Lauran kaupasta löysin vihdoin ja viimein kalaverkon. Juuri sellaisen mitä olen suunnitellut jo viime kesästä lähtien. Välillä ne antaa odottaa itseään, kuten tekin saatte odottaa kuvaa vielä jonkin aikaa, sillä sen ripustus ei olekaan ihan yksinkertaisin jutska..


Nyt hyppään lantsareihin ja painelen pihapuskiin. Monta päivää kestänyt kaatosade loppui vihdoinkin ja aurinko paistaa!
Mukavaa uutta viikkoa blogistaniaan :)


Muistathan käydä osallistumassa arvontaan jos et ole sitä vielä tehnyt. Arvonta päättyy tiistai-iltana.
11 vastausta artikkeliin “Ostoksia

  1. Ihania löytöjä – erityisesti tuo lasikupu rottinkialustalla on omaan makuuni (toki kaikki on kivoja!!)

    Auringonpaistetta sinne =)

  2. Oih… voih, mitä ihanuuksia taas olet löytänyt.

    Ystäväni asuu kerrostalossa ja joka kesä hän virittää parvekken seinälle kalaverkon…. ja paljon muuta merellistä ja parveke on ihana…

    Aurikoista viikkoa sinulle!

  3. Ihania ostoksia, tuollasia oon itekin katellut tässä kun parina iltana oon verkkokauppoja selannut ja miettinyt mitä kivaa uuteen keittiöömme hankkisin! :)

    Eihän sulla muuten sattuis olemaan ylimääräistä kattokoukustoa??
    Mä laitoinkin tonne blogiini postauksen siitä, mä haluisin sellasen ja aattelin kysellä blogistanialaisilta ensin jos jollain ylimääräsenä sellanen??? :)

  4. Kastanja; voi se on ihana! Mä en osaa edes valita mun lempparia, kaikki on just niin mua :)

    Irmastiina; tuota verkkoa mä olen kans haaveillut niiiiiiin kauan ja nyt mulla se on :) Ihquu!

    AnnaO; eikö olekin?

    Senni; ei valitettavasti ole kattokoukustoa :( Toivottavasti löydät jostakin :)

  5. Mukavat ostokset:) Itse yritän laittaa sitä mukaa kaapeista tavaraa pois kun ostan jotain kotiin eli ajatuksella :yksi ostos, kaksi kaapista pois…Maailma on täynnä kauniita tavaroita…

  6. RM:n jutut on ihania. En voi vastustaa. Kävin viime viikolla Helsingissä ja Riviera Maisonilla on aina käytävä..:)

  7. Uusi lukija täällä ilmoittautuu, moikka! Sulla on tosi inspiroiva blogi ja sitä selaillessa alkoi päässä surrata mitä erilaisempia projekteja kesälomaksi :)

  8. Katariina; minä vasta jokin aika sitten tyhjensin kaappeja, joten nyt voi taas hyvällä omalla tunnolla täyttää :)

    Maikki; niinpä :)

    Taikku; no minä lämpenen vähän hitaasti, mutta tästä on hyvä aloittaa :)

    Lumina; ihana viesti :) Kiva jos täältä saa inspiraatiota!

  9. Eksyin blogiisi T.i.l.a:n innoitamana. Alunperin tulin tänne etsimään kuvia sängynpäädystäsi, joka jäi tv-ohjelmasta mieleen. Löytyihän se ja paljon muutakin ihanaa.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s