Kirppistelyä lastenhuoneessa

Jokin aika poikkesin pitkän tauon jälkeen kirpparilla.
Toisinaan näitä taukoja minulle aina tulee, kun muka mitään ei ole pitkään aikaan löytänyt.
Ja kun tauon jälkeen menet, niin olo on kuin lapsella karkkikaupassa ensimmäistä kertaa.
Ja löytöjä, niitä oikein tulvii :)

Niin kävi tälläkin kertaa.
Minipirkon huoneeseen jo iät ja ajat suunnitelmissa ollut matto tupsahti vastaani kolmella eurolla!
Ja isot valkoiset numerot vain euron kappale.
Uusia ja iskemättömiä.
Ne pääsivätkin heti työn alle, saa nähdä mitä niille vielä keksitään..
Kuvassa myös Mailegin iki-ihana Tivoli-nauha, me niin tykätään siitä!




7 vastausta artikkeliin “Kirppistelyä lastenhuoneessa

  1. Ihanat nuo numerot! Itse metsästelen juuri kirjaimia, toistaiseksi ei ole vielä tärpännyt, mutta etsivä löytää. Kirppuilu on ihanaa! :)
    t.Inka

  2. kivoja löytöjä! minäkin lahdesta, millä kirpuilla yleensä käyt? kesäterkuin, jolanda

  3. :) Minä käyn pelkästään Lanttilassa. Muut kirpparit ovat liian rytöjä minun makuuni.

  4. Mailegin Tivolinauha on kiva, sekä heidän ihanat Puput. Tykkkäätkö niistä, minä olen koukussa niihin :)

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s