Gone to the beach

Talviturkki heitetty *check*

Voi minua onnetonta uimaria.
Olen tässä miettinyt (ja järkyttänyt kanssasisariani kertomalla)
että olen viimeksi uinut järvessä vuonna 99 esikoistani odottaessa.
No nyt pistettiin miehen kanssa pohdinnat uusiksi ja todettiin, että eihän siitä kuitenkaan ole kuin seitsemän vuotta.
Olenhan minä uinut kesällä 2004!

Oliko siis jo aikakin heittää talviturkki Vesijärveen?
Kylmäähän tuo oli kuin pirulainen, vaikka kuulemma olikin yli 20 asteista.
Kamalalla ulinalla menin, mutta voi kuinka sitten nautin!
Auringonlaskun viime säteet vielä kruunasivat pulahduksen.

Aamu-uinnilla hannasin, mutta ainahan voi kuvailla rantsua :)
Mukavaa hellesunnuntaita!

Kuvat selkenevät klikkaamalla


11 vastausta artikkeliin “Gone to the beach

  1. Me oltiin Joutjärvessä ja kylmän tuntuista oli sekin vaikka on pienempi kuin vesijärvi :)

  2. Hih, melkein yhtä ahkera uimari olet kuin minäkin :) Mä en muista milloin olin edellisen kerran järvessä uinut, mutta viime kesänä uskaltauduin kerran ja tälle kesälle olen jo nyt uinut kerran :)

    Ihania kuvia aamu-uinnilta! Mukavaa hellepäivää sinnekin :)

  3. Kaunista, seesteistä, kesäistä, nautinnollista – aaaaah …. Ollapa järvi lähellä, vaan kun ei ole. Se on vaan pulahdettava paljuun ja kasteltava pää :) Kaunis taivas – hieno tunnelma. Kivaa kesää!

  4. Hihhii, pääasia, että turkki on siellä! Mäkin olen kyllä enemmän semmoinen kahlailijasielu kuin uimari. Ihanaa kesäsunnuntain jatkoa sinne!

  5. Sieltä löytyy siispä ihan yhtä surkea uimari, kuin täältäkin :D No kyllä joka kesä käyn muutaman kerran, mutta jotenkin vaan kun täytyy mukamas.

  6. minä olen tänä vuonna yllättänyt kaikki ja käynyt jo uimassa järvi ja joki vedessä, yleensä menen vasta ihan loppukesästä, jos silloinkaan :) ihana kuvia olet taas räpsinyt!

  7. Kauniita kuvia ♥
    Täällä talviturkki vielä heittämättä, tais viime vuonnakin jäädä ja sitä edellisenä ;) Jospa nyt, aina on mukamas liian kylmää!

  8. En oo minäkään mikään uimari ollut, mutta nyt jopa innostuin! Meillä on ihana ranta tässä lähellä niin kävin lasten kanssa jopa kahdesti päivässä kastautumassa :)

  9. Heips!
    ekaa kertaa vierailulla täällä…kiva blogi..jään lukemaan toistekkin…=)
    Joo,mä heitin talviturkin Juhannuksena…ja kyllä oli kylmää..ja taitaa kylmemmäksi muuttua,kun ikää tulee lisää..hih!!
    Mukavaa alkavaa viikkoa sinulle,poikkeahan vierailulla,kun ehdit:
    valkoistarustiikkia.blogspot.com
    Tervetuloa♥♥♥!
    T:Marika

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s