Aurinko!

Ihana aurinko on täällä taas!
Töiden jälkeen en paljon nokkaani sisälle pistänyt.
Ajelin nurmikkoa ja kiersin kameran kanssa pihalla.
Mietiskelin syntyjä syviä ihan rauhassa.

Kissa tosin sen rauhan rikkoi kantamalla minulle hiiren.
Ja se pahkeinen oli elossa!
Lähti kirkuen juoksemaan minua kohti ja minä kovempaa kirkuen karkuun. 
Kissi jolkotteli jonon hännillä.
Oltiin me varmaan näky :)


Nyt taidan lähteä kotoilemaan, niin kuin mummoni Ida (kuvassa vasemmalla) 50-luvulla ikään ;)


7 vastausta artikkeliin “Aurinko!

  1. Ihania kesän taideteoksia ja mukava hiiri tarina. Minua ainakin nauratti näky mielikuvassa… :) Oikein mukavaa loppuviikkoa!

  2. :) Mä olen aina funtsinut, että jos hiiri vilistäisi lattialla, niin hyppäisinkö tuolille ja kirkuisin.
    TODELLAKIN :D

  3. Oi joi, kissa toi sulle mehevän paistin ja sinä senkuin juoksit karkuun…! :D
    Kauniita kuvia, ja ihana kotoilukuva tuo viimeinen. :)

  4. Kissi on massamurhaaja. ;)
    Mukavaa kotoilua sinne, kohta taas nähdään. :)

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s