Uutta blogiin!

Pitkään olen kaivannut jotain uutta tämän bloginkin suhteen, ja nyt sain sen vihdoin toteutettua.

Blogista tuli nyt enemmän lehtityyppinen, jossa myös edelliset postaukset ovat heti näkyvissä ilman, että tarvitsee scrollata koko sivua alas. Samalla katosi se tietty kotikutoisuus, joka oli tökkinyt jo pidemmän aikaa.

Voit myös itse muokata näkymääsi klikkaamalla vasemmasta reunasta Magazine. Voit siitä avautuvasta valikosta valita erilaisia näkymiä. Näiden loistopuoli minusta on se, että pääset ihastelemaan kaikkia kuvia ilman tekstejä sekä jos eksyt uutena blogiin, niin näet suoraan kuvahaulla onko tämä sinun tyylisesi paikka.

Mosaic-näkymä

 tai Flipcard-näkymä



Minä, joka seuraan blogeja oikeastaan vain kuvien takia, tykkään tosi paljon!
Tykkäätkö sinä?
20 vastausta artikkeliin “Uutta blogiin!

  1. Mä kanssa aikani pähkin tuota kommentointia. Kun klikkasin comments kohtaa, ei tapahtunut mitään. Mutta sehän pidentääkin sivua automaattisesti ja alaspäin scrollaamalla saa kommenttilootan esiin .

    Muutokset on aina hyvästä :)

  2. Ensi tuntumalta vaikuttaa kivalta uudistukselta! =D Hetki varmasti menee et oppii käyttämään luontevasti…

  3. ihan hauska. ei sovi vaan mun blogiin kun mä oon sitä kotiteollisuuskenttää parhaimmillaan.. jos olis parempi kamera niin sit voisi harkitakin kun saisi perempia kuvia joilla prassailla.

  4. Kotiteollisuuskenttä on tosi jees! Älkää vaan ymmärtäkö väärin. Oman blogini oli kuitenkin aika kehittyä uusille urille.

  5. Minusta näyttää kivalta ja vaihteluhan virkistää aina!
    Tosin voi olla ettei kaikkiin blogeihin sovi tyylillisesti…

    Mietinkin jo omankin blogini kohdalla tätä uudistelua, mutta täytyy varmaan perehtyä ensin asiaan ihan ajan kanssa. ;)

  6. Hmm.. mäkin kokeilin tätä just tänä aamuna :D kun bongasin moisen uuden ominaisuuden. Mutta ensivilkaisulla tuntui kauhean sekavalta :( vaikkakin näyttää tosi kivalta :) Tekisi mieli itsekin kokeilla mutta pelkään ettei sitten enää saakaan palattua normaaliin jos tähän kyllästyy. Toki vierivä kivihän ei sammaloidu :D

  7. Mä myös hetken puntaroin, koska sitä mun leveää pohjaa ei saa enää kai mistään takaisin. Mutta tykkään kyllä tästä niin paljon, etten enää pois vaihda.

    Muutama juttu tosin ei ole mun mieleen. Yläbanneria ei kai saa vaihdettua (ainakaan en ole keksinyt mistä), ja lukijaksi ei pääse enää klikkautumaan (ainakaan en ole keksinyt mistä)

    Muuten tykkään että on ihan selkeäkin, kommenttien määränkin näkee ilman eri klikkailuja. Vie vaan hiiren siihen postin päälle.

  8. Hei mistä tähän uuteen näkymävaihtoehtoon edes pääsee? Aamulla systeemi tarjosi mulle tätä, nyt en löydä mistään vaihtoehdosta?!

    Mä kanssa olen säätänyt ja koodannut blogiani aika paljon itse, siksi en ihan heti uskalla / halua tehdä pysyviä muutoksia… esim. just leveydestä en halua luopua :)

  9. Heips!! Tykkään tosi paljon ja oon täällä työstänyt lehden kanssa pientä muutosta omille sivuille. Näyttää hienolta, ammattimaiselta – hyvä sinä!!!!!!

  10. Marja; mene Bloggeriin ulkoasuun mallin suunnittelutyökaluun ja tämä vaihtoehto on Dynämic Views. Yks miikka vielä lisää tähän, eli sivuille ei saa lisättyä kuvia ja toinenkin, eli tunnisteet löytyy enää vaan tekstien alta, ei siis sivupalkista.

    Sanna-Riikka; hyvä me, sulla näyttää kans UPEALTA!

  11. no kävin tuolla mutta en saanut vaihdettua.. enkä taida uskaltaakaan. Pitää alottaa uus blogi missä testailee tuota :)

    Nyt katsomaan Sanna-Riikan blogia!!

  12. Mua vähän häiritsee, kun en saa lukemiani blogeja mihinkään ja kaikki muukin sivupalkin tieto jää pois. Muuten oisin minäkin jo vaihtanut, kun on niin hieno ja tyylikäs!

  13. Pieni Lintu; :)

    Esmeralda; sivupalkkia kaipaan minäkin, mutta toisaalta jos se tuossa olisi, niin eipä näyttäisi enää samalta. Toinen mitä kaipaan hirveästi on yläbanneri :(

    Mutta kauneuden eteen on kärsittävä vai miten se oli :)

  14. Yläbanneria minäkin toivoisin. Saisikohan sen lisättyä suoraan koodiin? Pitääpä perehtyä!

  15. Jakaa mielipiteitä paljon, huomaan. Mutta tällä pohjalla mennään tässä blogissa, sillä minä tykkään :)

Kommentointi on suljettu.