Sininen hetki

Laittelin lasikuistille jo vähän talvista tunnelmaa.
Illat hämärtyvät niin kamalan aikaisin, että tunnelmavalaistusta oli viriteltävä.
Niinpä kattoon pääsi terassin aurinkovarjossa ollut valosarja.
Enkä malta odottaa, että saan valokranssit taas ikkunaan..


*Edit. huolestuneelle anolle tiedoksi, että ”tönö” ei kärähdä, sillä kuva valehtelee verhojen läheisyyden. 
Lisäksi kynttilät kyllä AINA sammutetaan, kun kuistilta poistutaan.



Aurinkoista uutta viikkoa!
22 vastausta artikkeliin “Sininen hetki

  1. Aivan ihana tunnelma!

    Kynttilöiden kanssa joutuu kyllä aina olemaan tarkkana verho näyttää ainakin kuvassa olevan kovin lähellä, Tulipalon läpikäyneenä minusta onkin tullut vähän liiankin varovainen, uskallan polttaa vain niissä huoneissa jossa olen niin kynttilöitä :-/

  2. Upeat ja tunnelmalliset kuvat. Tuo lasikuisti kuin kutsuu kuvan katsojaa luokseen rentoutumaan :)

  3. voi miten kaunista!!
    meillä täs vanhassa talossa mies ei anna mun melkeen lainkaan poltella kynttilöita..harmittaa, mutta perhesovun vuoksi virittelen sitten kaikenlaisia muita valohärpäkkeitä :)
    miten sulla noi verhotangot on kiinni noin yleensä, näyttää tosi kivalle noin puolikkaina, mulla kun on tämä meidän kuistin verho ongelma ainainen…?

  4. Voihan vimpulat mikä tunnelma. ♥
    Mie tuun sinne ja otetaan lämpimät glögit tossa tein kuistilla ja niin… voisin tilata samalla sellasen mascarpone-leivonnaisen. okei?! :)

  5. Tuo kuisti on kyllä kaunis, harmi vain, ettei kynttilöitä uskalla jättää ilman valvontaa, minä olen jo pariin otteeseen saanut tässä talossa pienen ”tulipalon” aikaan, joten olen erityisen tarkka…

  6. Ihanat kuvat ja tunnelmat, tuo verkko, mikä roikkuu katoista valoineen on superihana!

  7. Kiitos kaunis kaikille tasapuolisesti!

    Jaana: vaikea selittää tuota verhotankosysteemiä, kahdesta ylimmästä kuvasta sen kuitenkin näkee selvästi, eli menevät tuolta kulmasta ristikkäin.

    Tiina; totta maar otetaan glögsyt ja jos heittäydytään ihan hurjiksi, niin vallan terästettyinä! Siinäpä sitä imelyyttä kerrakseen ;) Mascarpone-leivoksia mä en osaa tehdä, mut jos sellaiset macaronsit? ;)

    Saska; virittelemään vaan. Pimiää on jo, ainakin täällä ei-sivistyksen puolella ;)

  8. Ja MeänSatulle erityiskiitos! En nyt kommenttiasi kuitenkaan julkaise, kun olin tosi pettynyt koko siihen asiaan :(

  9. Ai mihin olit pettyny? Voi ei, johonki minun sanomaanko..apua, sanoinko jotaki pahhaa..en tarkottanu..anteeksi..vai siihen mikä kolahti postiluukusta, se oli minusta ainaki hyvä :)

  10. Ok :) Mutta ihan turhaan oot pettyny :) Mie ainaki tykkäsin siitä :) Elä suotta murehi, se on tosi tosi hyvä <3

  11. Katja, Ok… näin me teemme. ♥
    Ja hih… arvasin, että muistin ne siun leipomukset aivan väärin.
    No… anyway… kunhan on hyviä. ;)
    Itse en ole tehnyt kumpiakaan.

Kommentointi on suljettu.