Tunnelmallista Pyhäinpäivää!


(tekstiilit Designers Guild)
21 vastausta artikkeliin “

  1. Jees… ihania nuo tekstiilit.
    Katja, tästä se lähtee ja kyllä!!!
    Tää tykkää. ♥

  2. Kaunista ja tunnelmallista! Että mä tykkään tuosta tapetista.. tää kuva taisi ratkaista että laitankin eteisaulaan tuota enkä sitä suunnittelemaani Penelopea… ja ihania nuo tekstiilit?! Näkevätkö silmäni tuolla yhden liituraitatyynyn?! Sellaisia halajan…

  3. Oi,miten kaunis valaisin ikkunalaudalla on!Mistä se on hankittu?Olen etsinyt kissojen koirien kanssa järkevän hintaista taljaa olkkariin,joka olisi harmaan sävyinen…Ei kai vaan sinun talja ole harmaa-valkoinen ? =)
    -Enna

  4. Enna, valaisin on Prismasta, tosin varjostin on itse tuunattu alkuperäisestä valkoisesta.

  5. Itse en ole mustavalkoisen ystävä, mutta nuo tekstiilit huolisin heti.
    Voi, kun teillä on kaunista.

  6. On sinulla siellä vaan tuota tunnelmaa meille muillekin jakaa, sykähdyttävän kaunista!

  7. Kiitos ihanaiset :) Tämä setti kyllä rokkaa!

    Ja Enna anteeksi, en huomannut vastata tuohon toiseen kysymykseesi. Eli tämä meidän talja on valkoinen mustilla täplillä. Ei siis harmaa-valkoinen :(

  8. Aivan upean näköistä..niin pehmeää ja tekisi mieleni käpertyä tuonne sohvalle.. juuri löysin sun blogin..ja en pääse muihin hommiin, kun ihailen kovasti vain. Kiitos!

  9. Tämä olisi niin minun tyyliä, mutta olen vakavasti alkanut harkita koirien takia nahkaisia sohvia, Takkahuoneessa on jo yksi. Punainen. Verhot olenkin sitten kaikki laittanut pitkät ja valkoiset. Tää olis niin mun olkkari!

Kommentointi on suljettu.