Kierrätystä

Mä olen jäänyt ihan koukkuun Facebookista löytyviin kirppareihin.
Sekä myyjänä että ostajana.
Eniten käytän tätä meidän paikallista Lahden seudun ryhmää, helpottaa ja nopeuttaa kummasti kun ei tarvitse postin kautta toimia.
Ei pöytämaksuja, ei myyntijakson odottelua eikä myyntipöydän siivoamista.
Hinnoittelu-urakan poisjäänti varsinkin on ihan huippujuttu.
Nurkat tyhjenee ja kaapeissa on vihdoinkin tilaa!
Tosin tilallekin on tullut tuoleja ja tablet ja…
Tämäkin munakori saa lähteä vihdoinkin rojukaapista kiertoon :)


*Edit; just tätä mä tarkoitin, 20 minuuttia myöhemmin munakori on jo myyty :)

Kierrätätkö sinä facebookin kautta?
22 vastausta artikkeliin “Kierrätystä

  1. Tirlittan, sisustuskirja, jonka eilen toin blogiini, perustuu melkein täysin kierrätykseen. Esittelee upeita koteja ympäri maailmaa.

  2. Joo! Mä myyn/ostan facebookin kirppis ryhmien kautta :) Itseasiassa sitä kautta oon hävittänyt meiltä kirjahyllyn, sivupöydän, vaatteita, sisustustavaraa ym. :) Kätevää kun sivustoilla liikkuu tooosi paljon porukkaa, saa tavarat nopeasti kiertoon ja uutta tilalle ;D

  3. Villa Harmonia; loistojuttu! Mun pitäis kans hyökätä ton ”rojukaapin” aka varaston kimppuun ja kuvata lisää myyntiin, nää näköjään lähtee ihan käsistä. Mut haittaakse? :D

  4. Kyllä, tai siis yritystä on. Aika paljon kauppoja on syntynyt – myyty pinnasänky ja lasten pyöränistuin jne. + sekalainen joukko sisustusjuttuja. Meidän seudun kirppareilla FB:ssa vaan tuntuu olevan aika paljon romua myynnissä, siis sellasia kakkasia ja likaisia muovisia parvekekalusteita maalaisromanttisena myynnissä..hmmph..

  5. Pieni Lintu; mut sä olet niin hyvä kuvaamaan, että sähän sit erotut sillä kirpparilla kuin kultahammas gangsterin suussa ;)

    Se on muuten uskomaton juttu, miten paljon sillä kuvalla on osuutta kauppojen sujumiseen.

  6. Joo hyvillä kuvilla saa paljon aikaiseksi! Katjan kuvat on aina niin hyviä että uskoisin, että Katja saisi myytyä vaikka pieniä kiviä ;D

    Ja onhan se vähän niinkin, että kun hinta on kohdallaan, ja tavara hyvä niin meneehän se kaupaksi. Ei ketään kiinnosta joku muovinen hirvtitys.

    Hyvin usein käy niin, että kun Katja on laittanut jotain myyntiin, ja kun miettii vain hetken, niin sittenhän se on jo mennyt. :D
    Eli lisää vaan Katja kaappeja tyhjäksi!

  7. Päivi; voi kiitos! Mä yritän herkistellä tätä mun muistia, jotta missä on mitäkin piilossa. Liian monta jemma-nimistä paikkaa ei ole hyväksi ;)

  8. Ainoa mitä kaipaan Facebookissa onkin kirputteluryhmät. Muuten tässä parin viikon aikana sen jälkeen kun lähdin sieltä kokonaan pois, ei ole tullut ikävä. :)

    Ehdin saada kirpun kautta poitsulle ihan sanoinkuvailemattoman täydellisen vk-puvun: ehkä kevätkaudella täytyy luoda tili ja tehdä uusia asustehankintoja ;) Huutis on ihan jees, mutta aika pitkäpiimäistä se odottelu lyhytpinnaiselle ihmiselle kuten minulle :)

  9. Onnellinen Koti; tästä nopeasta syklistä minäkin erityisesti tykkään. Jos tilanpuutteen vuoksi myy, niin mielellään niitä ei hilloaisi enää yhtään yhtään ylimääräistä aikaa nurkissaan :)

  10. Olen yrittänyt omia rojuja myydä sitä kautta ja aika vähän tavara liikkuu :(
    TÄytyykin taas käydä katsella löytyiskös ostetttavan puolella mitään?

  11. Tämäpä tuli just sopivaan aikaan kun eilisessä blogikirjoituksessani tuskailin kirppiskamojen kanssa. Siis ISO KIITOS sinulle<3

  12. Mäkin roikun siellä erinäisissä ryhmissä. Samoissa kuin säkin ja kauppa käy. :) Joskin suurin osa ostajista tuntuu olevan Keski-Suomessa, joten mä joudun edelleen postittelemaan, mutta eipä tuo onneksi ole niin suuri urakka kuin hinnoittelu ja pöydän raivaus.

  13. Nasba; mä olen vähän vähentänyt niissä keski-suomeen painottuvissa olemista, jotain isompia olen ilmoitellut sielläkin, kun kyseeseen tulee pelkkä nouto :)

  14. Itse kierrätin juuri ennen muuttoa samaisessa facebook ryhmässä. Hyvin sai tavarat liikkeelle. Hieno kori!

  15. Hei,

    kiva blogi Sinulla!
    Mistä olitkaan ostanut tuon poronpään? liikkeestä vai netin kautta. Tahtoisin tuollaisen(=:

    -Kirsi-

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s