Valokuvauskilpailu

Pieni Lintu on pistänyt pystyyn valokuvauskilpailun, johon minäkin jo osallistuin.


Aiheena on 
kaunis arki.


Tiedän, että blogini lukijoissa on innokkaita ja taitavia valokuvaajia joten hipsikääs osallistumaan :)

Tämäkin on kaunista arkea.
Ei se välttämättä paljon tarvitse, että tuikitavallisesta saa kaunottaren.



12 vastausta artikkeliin “Valokuvauskilpailu

  1. Hei! Satutko tietämään, mistä tuollaista dymoa voisi hankkia vielä tänäpäivänä ? olisi niiiiiin haaveissa :-)

  2. Tämä minun Junior Dymo on ostettu Kärkkäiseltä, maksoi reilut kuusi euroa ja sisälsi yhden rullan teippiä. Lisäteippi oli sitten arvokkaampaa, se oli kolmen paketissa ja maksoi vajaan kympin muistaakseni..

    Myös kirjakaupoista käsittääkseni saa Dymoja :)

  3. Kiitti vinkistä :)
    .. jos en osallistu pitää muistaa käydä äänestämässä..

    *ihan vain vähän asian vierestä mä sanon, että sun taito kuvaamiseen on ihan huippua. Luulen, että onpa kohde mikä tahansa.. kuva ei voi epäonnistua* :))

  4. Voi kiitos Anu ♥ Kyllä niitä epäonnistuneita kuulemma on ja paljon :)
    Ja osallistu ihmeessä sinäkin!

  5. Itse olen hankkinut omani Clas Ohlsonilta. Maksoi muistaakseni 13,95€, jos en ihan väärin muista. Eli kyllä aika paljon kalliimpi kuin toi Katjan. Ohlsonilla maksaa 7,95€ kolmen kappaleen lisäteippipakkaus.

  6. nonni.. nyt olen sitten minäkin osallistunut. En mä mitään voittoa tavoittele.. näillä taidoilla, mutta kivahan se on pistää lusikkansa millon mihinkin soppaan :D

  7. Kiitokset :-). Täytyy yrittää metsästää – olen onnistunut itse löytämään vaan noita ”nykyaikaisia”, ja nehän ei oo yhtikäs kivoja ;-)

  8. Kiitos tiedoista :-) ! Täytyy lähteä metsästämään, itse en ole onnistunut noita ”vanhanajan” dymoja löytämään.

Kommentointi on suljettu.