Dymo

Voi mä olen niin koukuttunut tuohon Dymoon!
Ihastunut, rakastunut, hullaantunut..
You name it 
On tuossa pieni miinuskin; 
se teippirulla jää yllättävän helposti jumiin ja mulla on vaikeuksia saada se takaisin paikoilleen.
Mieheltä se onnistuu ihan nips naps vaan :)

Tuunasin tämän kynttilälyhdyn tarkoituksena laittaa se kiertoon tuolta kaapin perältä seisomasta, mutta enhän minä tästä raaski nyt luopuakaan!
Hups..
16 vastausta artikkeliin “Dymo

  1. Mulla on jo niissäkin ;) Myös lasten otsissa oli yhden illan dymotekstit :D No ne teki ne onneksi ihan itse, eli ihan niin hurahtanut en ole ;)

  2. Ihana tuunaus,pidän noista itselläni on kaksi ja rakastan niitä, laitan ympärille milloin mitäkin, nauhoja,naruja pieniä kukkia ym Terv.Tepa Seinäjoelta

  3. Mullakin oli toinen jossain mutta liekö olen siitä jo hankkiutunut eroon :) Viime keväänä mulla oli tuossa lehtikuusen oksia, mutta vasta nyt ihastuin tuohon ihan tosissaan ♥

  4. On ihanat! Ja Dymo on myös ihana. Sain joulupukilta – se olikin mun lahjatoivelistan ykkönen.

  5. Heips! Olen uusi lukija, muistan kyllä joskus aiemmin kotisi kuviin törmänneeni:)Todella kekselias olet ja kuvat ovat ihania. Olin itse opiskeluaikoina kaupassa töissä ja Dymo aiheuttaa vieläkin ahdistuksen tuntemuksia… ehkä sitten joskus pystyy ihan huvikseen käyttämään:)

  6. Voi hitto mikä tuunaus. Mistä näitä ideoita sulla oikeen sinkoilee ??? Mieletöntä taas !! Siis positiivisesti !! Eihän nyt kukaan älyäis millään dymolla alkaa sisusteleen. On todella upea lopputulos.

  7. Dymolla saa kyllä vaikka mitä kivaa ja kaunista! Hieno tuo tuunaamasi kynttilälyhty!!

Kommentointi on suljettu.