Räystäät tippuu..

Mutta vielä en päästä kevättä rintaan, vaan pidän kynsin ja hampain kiinni talvesta ja lumesta.
Sisällä oli tänään kovinkin talviset tunnelmat lyhtyineen ja taljoineen.
Kyllä sitä kesää taas riittää, nautitaan nyt tästä :)


23 vastausta artikkeliin “Räystäät tippuu..

  1. Ihanan tunnelmallista :)

    Talvi-ihminen siis olet? äh.. mulle riittää jo. Tulis jo lämmintä <3

  2. Meillä ei aurinkoa ole taas pariin päivään näkynyt, mutta linnut lauloi silti kovaa titityytä ja räystäät tippui. Tuli ihan sellainen olo, että eeeei vielä!

  3. Pitäs nyt vaan nauttia näistä 4 vuodenajasta jotka meille on annettu :) vaikka itekin koko ajan haaveilee jo keväästä, kun tää lumen tulo tympii ..
    ihanat kuvat näpsässy :)

  4. Mä olen huomannut, että nyt opintovapaalla nauttii vuodenajoistakin ihan eri tavalla kuin oravanpyörässä kipittäessään. Ihan loistojuttu! :)

  5. Oi, mieki oon ihan täysin talavi-ihminen :) Ei vielä kevättä ja aurinkoa tarvi tulla ku joutuu siivoamaan :D ja kaikki pikkuötökät herrää (yök) :D Ihanat kuvat jälleen :)

  6. Mä odotan niiin kevättä. Tänään sai parvekkeelta lähteä havut,kanervat,katajanoksat…
    Nyt on niin paljas parveke, et kaipaan todella mm. orvokkeja:))

  7. Meillä käveli sisällä hämähäkki vaikka pakkasta oli ollut päälle kakskymmentä jo toista viikkoa! Kyllä ihmeteltiin :)

  8. Oli se kyllä tosi tosi keväinen päivä tänäänkin. Niin keväinen, että teki melkein mieli antaa periksi. Mutta kun nyt asennoituu talveen, niin eipä sitten mahdollinen takatalvi masenna niin paljon :)

Kommentointi on suljettu.