Makuuhuoneen kevätuutta

Pöydän lisäksi yksi toinenkin uusi ihanuus on tullut meille.
Nimittäin Riviera Maisonin raitatapettia makkariin.
Tosi pitkään etsin tapettia, joka sopisi olohuoneen tapetin kanssa yhteen.
Yhdet valkoiset tapetit jo ostinkin, mutta ei.
Tummempaa tarvis.

Kunnes sitten nämä kävelivät vastaan ihan yks kaks yllättäin.
Ihanat, niin ihanat!
Näistä olen haaveillut jo tovin, vaan kuvittelin hinnan olevan jotain tähtitieteellistä.
Enkä sitä sitten koskaan edes selvitellyt.
 Eipä ollut kallista tapetiksi joten kotiutin välittömästi.


Nyt pitäis vielä lukulamput keksiä..
Että tulisiko mustaa vai kromista jalkalamppua vaiko roikkuvat kristallikruunut..

Ja tiiätteks, nyt mä oon taas elvyttänyt sen haaveeni topatusta nappisängynpäädystä..
Voi itkujen itku, siinä ei nimittäin selviä halvalla :)
21 vastausta artikkeliin “Makuuhuoneen kevätuutta

  1. Kaunista!
    Mulla oli kans haaveissa topattu nappijuttu, ja ajattelin fiksuna, että ostan topattuja istuintyynyjä ja liimaan ne päätyyn.. voilá.
    Muuten ihan kiva, mutta ei tuo liima vaan tarttunut :)

    Silloin ale-aikaan RM-llä oli kauniit tähtitapetit puoleen hintaan..vai oliko peräti -70 JA mä jätin ostamatta!! En voi uskoa, että olin noin tyhmä! :)

  2. IIIK kuinka ihana tapetti!!!! Topatun sängynpäädyn saat helposti itse kätevänä emäntänä tehtyä! Vanerilevyä, Finnfoamia tai styroksia; vanua ja kiva kangas ja nappeja. Eikä muuta kuin nitomaan. Ei mene kauaa ja saat mieleisesi!
    Mukavaa kevään jatkoa,
    Ulla

  3. Saishan se itsekin toki tehtyä, mutta nyt ei olis fiilistä moiseen ollenkaan :)

  4. Oi, kuinka kaunista. Nappisängynpäädystä kannattaa kyllä maksaa, se on niiin kaunis! :)

  5. Ihana tapetti! Eikö oo mahtava tunne ku saa jotaki mitä on luullu ettei saa :D Ihana makkari teillä, tuo rouhea sängynpäätyki <3 jos meillä ois runkopatja sänkynä, ostasin sulta heti pois tuon lavapäätyn uuen nappitoppapäätyn eestä :D

  6. Kaunis tapetti, rauhalliset sävyt, tykkään :) Minäkin haaveilen uudesta tapetista makkariin, mutta kun talo on vajaan vuoden vanha, niin en kuulemma saa vielä vaihtaa… kumma juttu :)
    Ihana blogi sinulla, liityin juuri lukijaksi!

  7. siis.. jälleen kerran ihanan kaunista. Tykästyin ihan kympillä myös noihin ”yöpöytiin” <3

  8. Oon jo pitkään seurannut sun blogias ja ihastellut, miten kaunista teillä on ja miten upeita kuvia sä otat! Oon ihan kateellinen, kun mä en omista moisia taitoja, tarpeeksi aikaa/mielenkiintoa ja kärsivällisyyttä (ja rahasta puhumattakaan ;)

    Sitten huomasin tuon kauniin yöpöydän: mulla on samanlainen laatikko samalla tavalla täynnä lasten kirjoja, ja jopa kimppu tulppaaneita siinä päällä :D Ehkä mä oon sulta oppinut jotain :P Toivottavasti opin lisää, sulla on kyllä niin kaunis koti :)

  9. Kiitos Hennariikka :) Rahalla ei sisustella täälläkään, lottovoittoa odotellessa. Silloin oliskin selvät sävelet ;D

  10. Olikohan se joku nauhoittamani Tila-ohjelma (olen säästänyt niitä digiboxissa =), jossa oli sängynpäätynä jämäkkä vaahtomuovipatja ja se oli päällystetty kivalla kankaalla (ja niillä napeilla). Ei näin kerrottuna kuulosta miltään, mutta hyvältä näytti. Eikä ollut mikään lötkön oloinen!

    Milja

  11. Ihanan näköinen sängynpääty tuokin on=) Ja yöpöytä kanssa, itselläkin on tuollainen laatikko lehtiä täynnä, en vaan oo tajunnut että sen voi kääntää noinkin päin.

Kommentointi on suljettu.