Vintage

Hei nyt pitää hehkuttaa uutta löytöä.
 Nimittäin tapetit on mulla ollut aina se akilleen kantapää, ei meinaa löytyä sellaista minkä oikeasti haluaisi.
Mutta nyt Värisilmällä on uusi(ainakin mulle uusi) Vintage-mallisto.
Ihanaa romantiikkaa ja shabby chiciä.
Vähän retrohtavaakin.

Hinta netin mukaan 48€/rulla, eli ei ihan halvinta, mutta minä olisin tuosta tekstitapetista sen valmis maksamaan.
Voi suuri sydän sentään!!

Arvatkaas onko vimmattu miettiminen päällä, että mihin sitä laittaisi?

Kuvat värisilmä.fi


20 vastausta artikkeliin “Vintage

  1. Huomasin omakoti lehdessä noi tapetit ja heti alko aivonystyrät liikkumaan..ehkä vessaan..tai johki täytyy saada:: Rankkaa tää sisustusmania

  2. Taisi olla sama lehti, mistä minäkin bongailin. Mulla alkaa kanssa paikka hahmottumaan, kodariin taitaa tulla.. Sehän saa olla sellainen vähän romanttisempi tila ;)

  3. Ovat todella ihania. Mahtaako olla samaa sarjaa, jossain K-raudassa näin tapettikirjasta vanhan kirje jälmitelmä tapettia. Kuvassa oli sillä tapetoitu mahuuhuoneen seinä. Oli todella ihana!! Kirje tapetissa oli ranskalaista tekstiä postileimoineen….

  4. Jaa-a.. Tuossa ei minusta ehkä ole postileimoja, mutta kuva toisaalta niin pieni, etten varmaksi vanno :)

  5. Mä kans näin jossain ilmotuksen tuosta mallistosta, mutta unohdin ihan netistä kurkata millekkä ne näyttää :) JA oon sun kanssa samoilla linjoilla että tuo teksti tapetti on ihana! :)

  6. Meillä ei tapettia ole eikä meille tule, MUTTA tuolla tekstitapetilla voisin tapetoida jotain muuta kuin seiniä. AIVAN IHANAA ♥. *alkaahetimiettiäsopiviakohteitatuolleRullastariittäävaikkamihinpieniinjuttuihin*

  7. Vähän epis postaus kun minä oon just päättänyt ettei meille tule tapettia lainkaan (koiran kuolat nääs…) :D

  8. Ihania! Noita pitää käydä kurkkimassa kunnolla… ja voi olla että jossain vaiheessa ”rempataan” (jota isäntä ei kyllä ymmärrä kun on vielä viimeiset paikat viimeistelemättäkin…)

  9. Noi tekstitapetit alkaa olla mielestäni aikansa eläneet(kuten sisustustekstit ym.),mutta itse laittaisin tuota sinertävää,jossa pitsi.Ihana!

  10. Täytyy päästä livenä katsomaan mahdollisimman pian, näyttää niin hyvältä!

  11. On paljon asioita joita miehet ei ymmärrä. Ja se on asia, jonka kanssa meidän naisten on opittava elämään ;)

  12. Aivan ihania! Bongasin saman kuvan jostain Suomela lehdesta tmv. Voi hitsit, sama raksutus alkaa itselläkin…hmm.

Kommentointi on suljettu.