Pellava

Mä olen tykästynyt pellavaan.
Taas.
Facebookin kirpparilta muuten hankittu tämäkin hm:n liina.
Enpä vaan innostuksissani huomannut sen olevan liian lyhyt meidän pöytään.
Mutta into keinot keksii.
Nyt se on poikittain toisessa päässä pöytää.
Ei se perinteisin paikka, mutta mä tykkään!

Hei, se on taas torstai!
15 vastausta artikkeliin “Pellava

  1. Tosi kiva ”kesäinen” pöytäliina, ei tosiaan näytä hullummalta noin päin. Pellava sopii hienosti pöydän rouheaan pintaan :)

    Itsekin olen innostunut pellavasta näin kesän lähestyessä ja tilasin jokin aika sitten pellavaisia, kesäisiä tyynyliinoja.

    Kivaa viikonloppua!

  2. Mä innostuin kanssa toissapäivänä tilaamaan henkkamaukalta vaikka mitä ihanaa pellavaista. Ja nyt näkyi tulleen sähköpostiin tieto, että paketti on lähtenyt matkaan :)

    Kivaa viikkistä myös sulle!

  3. Samaa innostusta täälläkin ;-D, samanlainen liina kotiutui meille eilen kirpparilta. Hyvä maku siis sinulla! Myös pellavaiset petivaatteet ovat aika rouhean, mukavan tuntuisia.

  4. Ihanan näköinen liina! Mulla olis viereisessä ladossa kätkö vanhoja viljasäkkejä upeilla painatuksilla, aika paljon samaa näköä kuin tuossa sun liinassa. En vaan tiedä millä mahtaisin saada ne bakteerivapaiksi ja käyttöön… Hiiret ja ketut on käyneet niitä pöyhimässä :/

  5. Henkkamaukalla on viimeaikoina ollu paljonkin koti kivaa.Tota smaista liinaa olen katsellut sillä silmällä mutta eipäs vaan ole kotiunut:)) Pellavasta tykkään kanssa:)

  6. Ihana liina ja tuo pöydän pinta on aivan mahtava.
    Ompelen juuri pellavasta uusia tyynyn ja patjanpäällisiä keittiön sohvaan. Kestää kyllä varmaan vielä jonkin aikaa, ennen kuin saan ne kuvattua blogiini… En löytänyt painettua pellavaa, joten tyydyin yksiväriseen <3
    Ihanaa sunnuntaita :)

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s