Kuula

Hertsikka mun jee, mitkä Euroviisu semit on takana!
Varsinkin eilinen toinen semifinaali sai ihon kananlihalle tosi monta kertaa.
Ekasta semistä olisi saanut jäädä muutama biisi menemättä jatkoon (mm. Venäjän mummot), sillä kakkosessa oli paljon hienompia kappaleita.
Kakkosestakin tosin olisi saanut olla jatkoon pääsemättä Ukraina, Norja ja Turkki.

Alkuasetelmissa suosikkini oli ehdottomasti Ruotsi.
Ennakkokuunteluissa olin kuitenkin jostain syystä onnistunut välttämään Viron laulun.
Ja kun Ott lauloi sen Bakun areenalla, niin koko kroppa oli kananlihalla.
Ja kyyneleet silmissä.
Onneksi mies jo nukkui ;)
Niin hieno, niin koskettava.
Ilman ylimääräisiä kikkailuja.
Minun ääneni menee ehdottomasti Virolle.

Kakkosena minun listallani on sitten se Ruotsi.
Taitaa olla se tuleva voittaja.

Kolmosena ehdottomasti Serbian hieno balladi.
Onneksi jatkossa sekin.

Huomasiko muuten kukaan Valkovenäjän kitarapojassa yhdennäköisyyttä Sasha Baron Cohenin Brüno-hahmoon?
Mä en pystynyt keskittymään koko lauluun kun kikattelin vaan sitä poikaa :D
16 vastausta artikkeliin “Kuula

  1. Hieno kappale tuo Viron biisi, mutta kyllä se Ruotsin biisi on niin ykkönen! Ruotsin euroviisuissa oli paljon kappaleita joista tykkäsin, katsoitko Katja niitä?

  2. Ruotsin biisi on tosi hieno kyllä, ei siitä pääse mihinkään. Tosin Loreenin esitys ei minusta mennyt eilen ihan putkeen laulullisesti. Melodifestivalen on mulla vielä katsomatta, mutta enköhän sen vielä tsekkaa :)

  3. Tuo viron kappale sykähdytti minuakin, vaikka ruotsi on kova.

  4. Ruotsi taitaa taas kerran voittaa viisut.
    Viron soisi voittavan, oli todella kaunis kappale:)

  5. Itä-Eurooppa äänestää taas omiaan, niin ei sitä tiedä mikä yllätys taas odottaa. Ruotsille olisi kyllä kappaleen puolesta ihan ansaittu voitto :)

  6. Pakko myöntää,en ole tänä vuonna seurannut euroviisuja ollenkaan. Kuuntelin tuon sun kärkikolmikon… Viro todellakin sai kyyneleet silmiin heti aamutuimaan. Upea ja koskettava! Joo, ja Ruotsi se vaan rokkaa aina. :) Ehkä joutuu huomenna katsomaan finaalin…

  7. Kannattaa ehdottomasti katsoa finaali, siellä on tosi monta hyvää laulua. Tänä vuonna taso oli musta aika kova. Tuo Viro vaan tuo kyyneleet silmiin, myös mä olen tänä aamuna vetistellyt ;)

  8. Olin vähän pettynyt länsinaapurin artikulaatioon. Paikoin oli tosi vaikea saada selvää mitä se oikein mumisee. Lavalla esitys oli kyllä hieno, jotenkin kivan mystinen. Itse tykkäsin myös siitä Viron esiintyjästä paljon!

  9. Kiitos :) Ott on Viron viimeinen Superstarin voittaja, ihana mahtava laulaja ja mikä ääni… Mä tosiaan tykkäsin myös Suomen kappalesta, harmitta, että Suomi putosi.

    Terveisiä Tallinnasta!

    PS! Aivana ihana blogi sulla ;)

  10. Onnittelut finaalipaikasta sinne Viroon, toivotaan parasta mahdollista menestystä :)
    Mä Suomen selostuksista jo kuulinkin, että jonkun Ott voitti ja ihan oikeaan osoitteeseen voitto meni :)

    Ja kiitos kauniista sanoistasi!

  11. =) Ihan hymyilytti postauksesi kun olisin itse kirjoittanut justiinsa erilailla. Esim. Ruotsiin olin pettynyt, kun sitä ennakkoon kehuttiin niin ja Venäjän mummot voipi olla eka porukka, jonka takia pitää huomenna äänestää. Saapa nähdä huomenissa sitten, kuinka kisoissa käy. T: Irmeli

  12. Mulla oli tismalleen sama kolmikko suosikkina. Pistinkin kaikille äänen finaalissa, kun en osannut valkata vain yhtä. :D Ehkä Serbia oli kuitenkin se sykähdyttävin.

    -Päivi

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s