Yatsytörppö

Mä olen vähän askarrellut.
Koulun puolesta.
Meille annettiin tällainen pahvinen törppö, jolle piti keksiä jotain uutta käyttöä.
Pitkään pyörittelin mielessäni kaikkea mahdollista kenkäpoteroista vispiläpurkkiin.
Mikään ideoista ei silti saanut tarttumaan toimeen.
Kunnes Sinooperi Homessa näin tosi nättiä harmaan sävyistä dc-fixiä.
Siitä se ajatus lähti.
Linnunpönttö!

Tämän minä päällystin ihan kaapista löytyneellä paperilla ja omenapuusta kävin taittamassa oksan.
Kukat suhuutin hiuslakalla, toivottavasti kestävät kuosissaan.
Eipähän tällä niin käyttöä ole, mutta onpahan sisustuselementti ;)
(Täytynee vielä näyttää hiomapaperia tuolle pöntön suuaukolle)

Tämäntyylinen se oli ennen muutosta..



Aurinkoista tiistaita!
19 vastausta artikkeliin “Yatsytörppö

  1. :) Oli muuten vaikea keksiä mitään, mutta tykkäisin että näin on ihan just mun näköinen!

  2. Ihana pönttö! Omppupuun oksa pisteenä iin päälle :)
    Käyn täällä ihastelemassa taitojasi, miten jollain voikin olla tuollaista silmää tehdä ”rojusta” aarteita.. voi kun minäkin osaisin nähdä esineitä uudessa valossa ;) Taitava olet!
    Aurinkoista kesää toivottaen Anne

  3. Hyvän idean saitkin – loistava juttu! Tepa Seinäjoelta

  4. Voi kiitos :) Välillä ne vastaavat toisiaan, ajatus ja lopputulos. Välillä ne ei kohtaa sitten ollenkaan ;)

  5. Mulla taitaa olla joku fiksaatio näihin pönttöihin, kun piparitalokin tehtiin linnunpöntöksi ;)

  6. Ne kukat siitä nyt sitten nahistui, ei auttanut hiuslakat :/ Mutta oksa jäi :)

Kommentointi on suljettu.