7D

Maaliskuussa pohdin uuden kameran ostoa.
Lopulta tein päätöksen sijoittaa uusiin objektiiveihin ja pitää vanhan tonnisen rungon.
Kunnes uusien obiskojen myötä alkoi taas uusi runkokin houkuttamaan.
Tuttua?
Niinpä nyt vihdoinkin kotiin löysi 

Canon EOS 7D

On se vaan ihana!
Viimeiset kuvat vanhalla kameralla on siis otettu ja julkaistu.
Blogissa kääntyy aivan uusi sivu uuden kameran ja uusien kuvien myötä :)

JEI!!

Kuvat Canon.com

26 vastausta artikkeliin “7D

  1. Onnea kamerasta! Oman kokemuksen perusteella sanoisin, että mainio kamera on! Kotona kuvaan reilusti yli kuusi vuotta vanhalla pokkarilla, mutta tuotekuvia olen ottanut samanmoisella järkkärillä :)

  2. Mäkin tykkään. Mulla oli tämä jo aiemmin testattavana pari viikkoa ja paljon opittavaan on edelleen :)

  3. Oikein odotan, millaista on luvassa;)
    Onnea uudelle kameralle, vaikka olivathan kuvat hienoja aiemminkin;D

    Milloin joulukirja tulee myyntiin? Voiko sitä kauttasi tilata?
    Kyselee Marjaana Kuopiosta.

  4. Onko epäkohteliasta kysyä kameran hintaa? Kyselen, koska hankinalistalla on uusi kamera.

  5. Kiva, minäpä tilaan suoraan kirjan tekijältä, heti kun on myynnissä;)

  6. Vau, ihan kade olen, onnea uudesta kamerasta. Olin viikonloppuna häissä ja siellä oli ammattikuvaaja hienoinen vehkeineen, voi kun saisi sellaiset joskus. Nyt toivon vaan uutta obskua.

  7. Unelmia on hyvä olla olemassa :)Mä olen tässä pikkuhiljaa lisännyt lisätarvikkeiden määrää ja kohta alkaa olla jo aika arsenaali kasassa. Ja uutta haluttavaa ilmenee koko ajan lisää :)

  8. Hyvälle kuvaajalle hyvä kamera… tuon kameran kun joskus saisikin näppeihinsä.
    Tuo on ihan huippu – eli odotettavissa entistäkin parempia otoksia :)

  9. Onnea uuden hankinnan johdosta, aika hienolta näyttää;) Tulossa siis vielä mielettömämpiä otoksia… Viime postauksen kuvat olivat niin suloiset! Eikä tietty vähiten pionien ansiosta;)

  10. Oikein käteen passeli on kyllä. Paino tosin vaatii totuttelemista, on nimittäin aivan eri luokkaa kuin entisessä :)

  11. Onnea uudesta kamerasta!! Itse olen myös kauan haaveillut 7D:stä, mutta vielä hetken saa kelvata tuo 50D… Tykkään kovasti sun kuvista, ne on aina kyllä tosi upeita! Millä mahdat lisätä vesileiman kuviin? Olen yrittänyt etsiä sopivaa ohjelmaa (helppokäyttöinen, ilmainen…),mutta ei oikein löydy ja hermot alkaa kiristyä… Vaikeaa!! Ainakin mun mielestä ;o)
    -Anita

  12. Kiitti :) Käytän Photoshopia, ilmaisohjelmista mulla ei valitettavasti ole oikeastaan mitään kokemusta.

  13. Onko sulla Elements vai joku muu siis käytössä? Alan harkita vakavasti ostettavaa kuvankäsittelyohjelmaa omaan käyttöön…

  14. Tuo on mahti runko. Painaa ihan kamalasti, mutta kyllä saa hyvää jälkeä aikaan. :)
    Meillä samanmoinen, kyllä oli haba kipeänä, kun hieman kokeilin tuota. Onneksi Mixu hoitaa meillä noi kuvat. ;)

  15. Hei kiva kun löysit tänne :) Tuo runko on aivan järkkypainava! Onneks kiinni on useimmiten pieni kiinteä obiska joka vähän tasapainottaa rungon painoa :)

Kommentointi on suljettu.