Eteispohdintoja

Pitkästä aikaa muutama (stailaamaton) räpsy eteisestä.
Ei sillä, että täällä olis mitään tapahtunut.
Tää on kyllä siinä mielessä jännä tila, että tähän mä vaan en ole tyytyväinen.
Puitteet on kivat; valkoiset rappuset ja laastin värinen seinä.
Lattia… Noooo, vähän liian punertava mut ihan ok.
Pikkusälä on jees, mut silti mä en jostain syystä tykkää.


Onko se sitten tuo senkki joka särkee mun silmään, vaan kun se kuitenkin on miehen aikanaan mukanaan tuoma niin siinä se nyt sitten töröttää ja piste.
Vai onko tämä jo liian romanttista minun makuun?
Vai kenties sitä mummolatyyliä, mistä tuolla palstoilla minua on kritisoitu? ;)



Oli miten oli, niin näin on.
Mun on lähdettävä nyt metsästämään uutta, tukevampaa jalustaa.
Ei tuo vanha jaksa kannatella painavaa kameraa.


Kivaa torstaita!
24 vastausta artikkeliin “Eteispohdintoja

  1. Vaikka se on ihan jees niin ehkä se tosiaan on liian mummolatyyliä sinulle… roudaat tuohon jonkin rustiikkisemman vaihtoehdon. :)

  2. Minusta tuolla näyttää hirmu ihanalta!!!

    Silmät osui tuohon vaasiin mikä roikkuu seinällä kauniissa koukussa.. IHANA!!!!!!
    Ja juu.. tuo sun banneri on kans kiva :)

    Kivat torstait hänellekin.

    (siis mummolatyyli.. tuollako?? haha!!) :D

  3. Vaan mihin minä tuon pistän? … Ja hei, kymmenen vuoden päästä hyvinnii mummolassa ollaan ;)

  4. No niin minä olen tuolta mestoilta lukenut ;) Tuon vaasin toin lasikuistilta tänne sisälle, osuupa vähän useammin silmään. Banneri on.. hirvittää kerrassaan, mutta kerran uudistuksia tulossa niin uudistutaan sitten kunnolla :)

  5. Tuo mummokynttilänjalka muuten kokee hyvin pian muodonmuutoksen. Kun vaan lakkaisi satamasta!!

  6. Jaa-a, voisiko piironkiin vaihtaa jalat tai tehdä nykyisille jotain? Mulle kyllä kelpaisi, mutta kun otat puheeksi, niin onko liian korkeita esineitä portaiden alustilassa liikaa? Mari

  7. Moikka,

    ei se mummolatyyliä ole, Katja ;D Tuo lipasto näyttää kenties massiiviselta tuossa kohtaa. Meillä samanlainen pienessä tilassa (muuten valkeaksi maalattu paitsi päädyt) ja mä NIIN kovasti minäkin haluan siitä eroon… Odotan anopilta pienempää ja vanhempaa tilalle ;D

    Kylläs sä jotain kivaa keksit. Puitteethan on mitä parhaimmat ♥

  8. No mähän unohdin koko jalustan!! Kaikkea muuta pientä kivaa kyllä löytyi ;)

  9. Mä luulen ettei tuosta saa edes tuunaamalla mieluista. Täytyy nyt katsoa josko sille löytyisi paikka jostain muualta talosta :)

  10. Tuo on vaan niin hassu kaikkineen, kun on niin iso, monen muotoinen tila. Tuohan käsittää vanhan keittiön ja eteisen eli lääniä piisaa :D Tässä näkyvissä vain yksi pieni nurkka. No, tuli mulle yks visio tässä jossain vaiheessa, mutta ensin pitäis tälle senkille keksiä uusi paikka.

  11. Sahaa hitoille nuo sivut ja päällystä ne ja kansi harmaantuneella laudalla & vaihda vetimet. ;) Tai odota että ollaan mummolassa…. no on se ihan hyvä, ei mitään vikaa. ;P

  12. Miten olisi, jos kokeilisi vaihtaa peilin isompaan mustaan maskuliinisempaan esim. paksutkehykset ja kulmikas?:)

    On kyllä kivan näköinen ihan noinkin ja ei kyllä ole kertaakaan tullut mummola mieleen kodistanne.

  13. Senkki taitaa siitä saada nyt lähdöt ja tilalle tulenee jotain aivan muuta. Mutta ensin sille senkille tosiaan pitäisi keksiä uusi paikka :)

  14. tiina, tuommosen toteutuksen kyllä haluaisinkin senkille nähdä. Miten ois Katja? ;)

  15. Eihän tossa sinällään mitään vikaa kyl oo,moni ottas heti tollasenaan itelle mutta nykyiseen tyyliisi tuo ei nasahda, että nyt vaan pistät töpinäksi ni kyllä se vielä sun näköseksi muuttuu ;)

  16. Se on kumma kun kotona joku juttu vaivaa niin se sitten vaivaa kunnes saa muutettua.
    Semmosia me sisustajat ollaan :))

    Sinun kotisi ei todellakaan ole mummolatyyliä… ja mitä vaikka oiskin – mitäs se kellekkään kuuluu.
    Itselle ja läheisillemmehän me kotimmne sisustetaan.

  17. Mulla kans pisti silmään heti tuo vaasi, aivan ihana <3 Muutenkin mun silmään tossa ei oo mitään vikaa, mut enhän mä siellä asu :)

  18. Toi eteinen varmaan vaivaa niin kauan, kunnes sen saa muutettua. Toivottavasti jo kohta ;)

Kommentointi on suljettu.