Salat julki

Jo jonkin aikaa olen pidellyt salaisuutta.
Sellaista aika isoa ja ihanaa, nimittäin
Tirlittan saa kunnian siirtyä sisustusblogiportaaliin!

on uusi sisustusblogiportaali, joka lanseerataan Habitare-messuilla 16.9.2012.
Mukana on monia kauniita ja tuttuja blogeja.
Huisin jännää ja hauskaa siis tiedossa.
Pysykäähän kuulolla :)

Aurinkoista viikonloppua!

33 vastausta artikkeliin “Salat julki

  1. Lämpimät onnittelut, innolla jään odottamaan,mitä tuleman pitää.Mukavaa viikonloppua! Tepa Seinäjoelta

  2. Onnea Katja, sinä olet Casassa paikkasi ansainnut, ihan parasta A-ryhmää koko mimmi! Mukavaa olisi ollut olla samassa portaalissa Tirlittanin kanssa, Mustikkamäki ja Metsäpirtti yhdessä – jees!!! Vaan tämä ei ehkä sittenkään ollut se ”minun juttuni”, vaan minä jatkan Mustikkamäkeä omalla tiellä, ainakin toistaiseksi. Mutta, you never know…. ;) Onnea Katja. ♥

  3. On pelkästään sinun onnesi kulkea eri tietä :) näitä jenkkien kopioblogeja riittää…

  4. Mä vaan niin jaksan aina kiitellä tuota ip-osoitteiden seurantaa tässä blogissa :) Se kertoo kuulkaas uskomattomia asioita!

  5. No en minä menisi sanomaan että Katjan blogi on mikään ”jenkkikopioblogi”, mielestäni niillä on kuitenkin aika erilainen tyyli. Ja minä kyllä tykkään Metsäpirtin tyylistä vaikka onkin täysin erilainen kuin itselläni. Tässä mietin lähinnä sitä, että Mustikkamäellä on niin paljon romanttisempi tyyli kuin muilla. :)

Kommentointi on suljettu.