Tuska

Mulla on ollut ihan omat Tuska-festarit tällä viikolla ja näiden festareiden kliimaksi oli perjantainen lääkärireissu.
Huusin tunnin ajan suoraa huutoa, aina hengenvetojen aikaan lääkäri katsoi tilaisuutensa tulleen lisäpuudutetta sisältävä iso neula kourassaan.
Täysin turhan tuskan tunnin jälkeen sain reseptin kouraan ja passituksen kotiin. 
Tervetuloa takaisin viikon päästä.
Thanks, can’t wait..
Odotusaulassa sain jostain syystä muutaman kauhunsekaisen katseen vuoroaan odottavilta potilailta.

Kaksi tuntia piti puudutuksen kestää.
Mulla valui vielä viiden tunnin jälkeenkin kuolat suupielestä ulos.
Taisi sitä jonnii verran olla ;)

Ja ihan kuin siinä ei olisi tarpeeksi, että mulla on jo luonnostaan leukaperät mallia Ridge Forrester.
Eihän toki, nyt toinen puoli on vähintään tuplana alkuperäisestä!
Lisäksi se sitten aika muhevan mustelman tyrkkäsi tuohon leukaperään.
Harvinaisen hienoa mennä huomenna taas asiakaspalveluun töihin.
Pitäisköhän kiinnittää jo valmiiksi lappu rintaan:
”kävelin ovea päin”
(Sori rakas siippa, saattaa jokunen kappale ihmisiä ajatella, että meillä on viikonloppuna vähän keskusteltu..)

Kuten huomaatte, portaaliin siirtyminen ei vaikuta tämän blogin juttuihin mitenkään.
Yhtä luokattoman huonoja edelleen ;)

Tuskatonta (saahan sitä haaveilla) sunnuntai-iltaa!

14 vastausta artikkeliin “Tuska

  1. Vaikka mä olenkin tosi multilingual person, niin just tää kieli sattuu nyt oleen vähän ruosteessa. Et toivottavasti tuossa ei ihan hirveesti maalata piruja seinille.

    Thank you Dani :)

  2. Kiitti! Toisaalta mitä sitä turhaan parantelemaan, viikon päästä mä olen taas se kuolaa suupielistään päristelevä perheenäiti viikonlopun ruokaostoksilla Prismassa :D Eipäkähän senkään niin väliä, maine kun on mennyt jo. Viime viikonloppuna täällä oli yksi teineistä silmä mustana ja tänä viikonloppuna rouvalla turpa sinertää. Lastensuojelun yhteydenottoa odotellessa ;)

  3. Ei onneksi, sellaisiakin kauhujuttuja kuullut niistä. Tää on sellainen haljennut juurihoidettu hammas, siis tuplatuskat koettu yhden hampaan takia.

  4. Sä oot vissiin ollu hammaslääkärillä… :(

    Mun pikkuveljellä on taas niin kauheen neulakammo, että postatutti viisaudenhampaansa (2 kpl) ilman puudutusta!! HULLU mikä hullu. Ja toisaalta en ymmärrä lääkäriä joka sen teki! Oli todennut, että tälläisiä tapauksi tulee silloin tällöin.

    Toivottavasti sun uus hammaslääkärikerta menee paremmin!!!

  5. Jos mä jotain pelkään, niin hammaslääkäriä. Ja kipua. Ja neuloja. Verta jos näen pätkääkään, niin lukua otetaan välittömästi. Eikä oikeastaan tarvita edes verta. Rikki hiertynyt ihokin riittää kupsauttamaan tämän tätin. Ja tietysti mun unelma-ammatti olis ollut kätilö ;)

  6. Voi apua!!!!

    Mulla on kokemusta viisurin poistosta, se oli ihan piis of keik. Vaikka piti viiltää ien auki ja poralla hajottaa hammas, ei sattunu yhtää!!! Oli kovat puudutteet!

    Juurihoidon alotus mulle tehtii pari vuotta sitte ja se oli TUSKAA, mutta ”onneksi” hammaslääkäri suositteli tokalla kertaa hampaan poistoa, oli vimppa hammas takana ja sano että kestäis monen käynnin ajan ja monta juurikanavaa ja oli pahasti tulehtunut…no se hoitui sillä, mulla on tosi vähän ollu reikiä hampaissa että ihme että yksi tollanen pääsi tuleen – mulla taitaa olla kaksi paikkaa suussa. Maitohampaisiin tuli pari paikkaa, mutta ne on lähteny. ;)

    Tsemppiä sulle!!!! <3 Niin ja onnea ja jännittäviä uutisia oli tuossa sun blogisi suhteen aiemmin. Hauskaa!!!! Itsellä kans syksyllä jotain uutta tulossa. :)

  7. Mä olin päälle 30v kun mulle tuli eka reikä. Just tähän hampaaseen. No, tulehdus juurissa oli jostain syystä massiivinen ja siksi puudutekaan ei puuduttanut sitä mitä piti. No nyt kun se halkesi, niin nyt se on sitten poistettava. Kunhan se paranee ensin. Toivottavasti se paranee ensin.

  8. Apua…minulla 27.8. aika samanlaiseen paikkaan…toivottavasti ei yhtä tuskantäyteinen…:)

  9. Ei varmaan. Jotenkin uskaltaisin väittää, että etukäteen varatut keikat eivät ole yhtään niin kivuliaita kuin ns. päivystysluonteiset keikat ;)

Jätä kommentti