DIY magneetit #2

Iski himot näihin magneetteihin ja tein muutaman lisää.
Nämä ovat alunperin lautasliinarenkaita, mutta koska meillä ei sellaisia käytetä, niin muutin ne magneeteiksi.
Eipä ole enää niin jouluinen fiilis ;)


Kivaa syyskuista lauantaita!
18 vastausta artikkeliin “DIY magneetit #2

  1. Hyvä idea ja uusi käyttötarkoitus,sinulla ”leikkaa” kyllä mahtavasti.Tepa Seinäjoelta

  2. Kuules Katja, mä syytän sua nyt muutamasta asiasta. Ensimmäiseksi siitä, että tämän sun ihanan blogisi takia mä tulen olemaan huomenna TODELLA väsynyt, sillä mä jäin tähän niin koukkuun, että oli pakko lukea kaikki postaukset kerralla! Toiseksi siitä, että nyt kun kun olen nähnyt nuo kaikki ihanat kuvat teiltä, meillä näyttää nyt todella tylsältä! Ja kolmanneksi siitä, että joudun vakavasti harkitsemaan huomisen kuorikkeen levityksen siirtämistä jonnekin hamaan tulevaisuuteen, koska joudun vakavasti harkitsemaan vierailua Kalliolaan! MUTTA, mä myös kiitän sua siitä, että kirjoitat tätä mahtavaa, idearikasta, lämmintä ja kaunista blogia! Ja siitä, että tämä muutaman tunnin istuskelu koneen ääressä on saanut mut ottamaan uudelleen harkintaan monen monta romukoppaan heittämääni ideaa! Ja kai se on pakko antaa kiitosta siitäkin, että olen nyt saanut hyvän syyn siirtää sitä kuorikkeen levitystä sinne hamaan tulevaisuuteen :-)
    KAUNIS KIITOS TÄÄLTÄ HÄMEENLINNASTA KÄSIN!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s