Iik, ääk ja kääk! Sneakpeak Habitareen

Mulla on kuulkaa ny ihan kaamee kriisi!!!
Habitare on sunnuntaina, aikataulu on alkanut selviämään ja sitä myöten kaikki on muuttunut todelliseksi.
Siellä sitä kohta pönötetään lavalla ja yritetään saada edes jotain järkevää suusta ulos.

No okei, suurin paniikki tulee siitä, että meidät Casalaiset juontaa lavalle ja myös haastattelee 

Teuvo Loman!
Siis TEUVO!!

Ja kun mä olen ihan Teuvo-fani!
Vähän mua kyllä jännittää alkaako se Teukka tuhmia veistelemään, koska silloin multa kyllä menee pasmat lopullisesti sekaisin :D


Mä kävin haistelemassa Habitaren tuulia jo näin ennakkoon eikä onneksi tarvinnut pettyä.
Nähtävää ja koettavaa oli paljon paremmin kuin viime vuonna.
Tässä postauksessa näkyy muutamia minulle mieluisimpia juttuja :)


Sunnuntaina sitten uudestaan :)

23 vastausta artikkeliin “Iik, ääk ja kääk! Sneakpeak Habitareen

  1. Jännäää!!!! Sunnuntaina ollaan tulossa kannustamaan ja kurkkimaan! :D Kuvista päätellen mielenkiintoista katseltavaa ja ihasteltavaa :)

  2. Hieno juttu! Moneltako on sinun vuorosi astua lavalle? Sunnuntaina Habitareen.

    Susanna Lahdesta

  3. Teuvo on niiiiiin ihana ♥
    Mä menisin kyllä ihan lukkoon jos joutuisin hänen haastateltavaksi mutta eiköhän se teillä hyvin mene :)
    Upea tuo kirjoituspöydän tuoli!

  4. Mä olisin voinut ottaa tuon huoneen ihan kokonaisuudessaan, aivan ihana ja käsittääkseni opiskelijoiden työ.
    Ps. Teuvo ON ihana :)

  5. Tsemppiä ja onnea!
    Tuossa kuvassa taitaa olla Yöpinna-tuoli? Meillä on sitä meidän Puotique-liikkeessä myynnissä. =)
    Hurjan jännittävää sunnuntaita sulle!
    Mä en tänä vuonna mene Habitareen. Viime vuosi oli aika pettymys…olen kyllä Hesassa koko viikonlopun, mutta en taida ehtiä sinne. Äh…

  6. Katja, Teuvokin on vain ihminen,turha jännittää kyllä se hyvin sujuu.Mukavaa viikonloppua! Tepa Seinäjoelta

  7. Multa olis kans jäänyt tänä vuonna Habitare väliin nimenomaan viime vuoden pettymyksen takia, mutta nyt CASA muutti tilanteen ja hyvä niin, sillä tänä vuonna mielenkiintoista nähtävää oli tosi paljon :)

  8. Voi, minäkin tykkään Teuvosta! Hän on ihanan hassun hauska mies ja omana itsenään takuuvarmasti saa teidät kaikki rentoon olotilaan :) Tsemppiä lavalle :)

  9. IIIKKKKK!!! TEUKKA!!!!!! Se on niiiiiin ihana! Mä ymmärrän täysin sun tuskan! Mä niin nään mielessäni tilanteen, ku Teukka kutsuu teidät lavalle ja sä repeet hillittömään hermostuneeseen kikatukseen, sekoat sanoissas ja sit vaan tuijotat sitä lumoutuneena :-) Niin mulle ainakin kävis!

    Mä olin niin suunnitellut lähteväni sunnuntaina Habitareen, mutta taitaa jäädä energiapulan vuoksi väliin. Harmi! Mutta toivottavasti sä laitat sitten sunnuntaina (tai no, maanantaina, sunnuntai-ilta menee kuitenkin Teukasta toipumiseen) lisää kuvia sieltä!

    Tsemppiä koitokseen! Hämeenlinna elää hengessä mukana :-)

  10. Ihanaa messusunnuntaita ja voi eiii… Sun osuus menee multa ohi, pääsen vasta myöhempään esittelyyn katsomaan. Ja vai että Teuvo, oho, se on ihana :)

  11. Kamera kaulassa ollaan, ja lavashown ajaksi valjastetaan mies kuvaajaksi ;) Kiitos tsempeistä!

  12. Hyvin se menee :) Mä olisin kaivannut Habitare messuille lisää myyjiä -jotka myyvät sisustustavaroita ym.
    Muuten olivat paremmat kuin viime vuonna.

  13. Nyt siellä oli ”krääsämyyjää” hirmu hirmu paljon viime vuoteen verrattuna. Mitään ei tosin tullut ostettua :)

Kommentointi on suljettu.