Heureka!

Voi kehvetti mikä oivallusten oivallus! Hermot palauttava keksintö! HEUREKA!

Arvatkaas kuinka monta kertaa mä olen menettänyt hermoni, kun meidän keittiön tuolien taljat liukuu AINA lattialle. Just sinne missä on eniten murua ja pölyä eli pöydän alle. _aina_


Mä olen miettinyt solmimisnauhoista lähtien kaikkea, kunnes tänään se pätkähti päähäni. TARRANAUHA! Mää lährin samantien kangaskauppaan, jossa se kangaskaupan täti yritti lannistaa, ettei se tarra muka tartu taljan pohjaan, mutta uskoni oli vahva ja ostin rohkeasti puolitoista metriä liimattavaa tarranauhaa.


Ja niin mä näytin pitkää nenää kangaskaupan tätille. Se nimittäin toimii ja vihdoinkin meidän taljat pysyy siinä missä pitääkin. Eli pepun alla :)

Se on välillä pienestä kiinni että hommat alkaa skulaa.


*Edit. tämä on nyt viimeinen postaus, joka päivittyy vanhalla osoitteella sivupalkkeihin, joten muistathan päivittää osoitteen


http://www.lillatirlittan.com/

Kivaa perjantaita!
4 vastausta artikkeliin “Heureka!

  1. Kiitos muistutuksesta, ihmettelinkin, että miksei sivupalkissa näy päivityksesi! Olevinani päivitin oikean osoitteen:D

Kommentointi on suljettu.