And that’s who I am

Sain ihanilta bloggaajakollegoiltani Imagelta ja Marialta hauskan haasteen kertoa itsestäni kuvin. Aika paljon mä olen aikojen saatossa itsestäni paljastellutkin, mutta tähän pyrin keräämään ihan uusia paljastuksia paljastamatta kuitenkaan liikaa :)

Ensin tätä perussettiä siviilisäädystä ulkonäköön. Erityisesti haluaisin mainita pellepelon, hyi olkoon kuinka karmaisevia! Toinen pelkokohteeni perinteisten hämisten lisäksi on vanhat nuket. Kauhuleffat katsottu liian nuorena ;)
Seuraavassa setissä vähän yksityiskohtaisempaa tietoa. Lontoo-himotuksestani olen tainnut täällä kertoa jo aiemmin? Kerran olen Lontoossa käynyt ja hillitön palo jäi mennä uudestaankin. Tai roihu se oikeastaan jo nyt on :) I hate seafood – en mää noita koskaan ole maistanut enkä maista, sillä mä olen päättänyt, että ne on pahoja.

Ja viimeisenä sitten lemppari tv-ohjelmat ja salaiset harrastukset ;)

Tämä oli hauska, kiitos :) Minä puolestani haastan 

sekä

paljastamaan sielunsa sopukat ja kertomaan syvimmät salaisuutensa kuvin.

Aurinkoista sunnuntaita!
10 vastausta artikkeliin “And that’s who I am

  1. Tosi kivat kuvapaljastukset. Tyylikkäät ja mielenkiintoiset. Pieni kysymys: katsoitko aikoinaan Hiidenvirtaa? (Et ole ollut kovin vanha silloin kun en ollut minäkään…)Se oli niin kauhistuttava sarja josta minäkin vielä painajaisia näen. Tosin toivoisin jossain uusintoja, että voisin kohdata pelkoni ja päästä niistä yli. :D

  2. Ihania juttuja! Tää oli kiva haaste, kun oppi tuntemaan bloggaajakollekoitaan :)
    Ja hei Katja,mulla olis taas sulle haastetta/tunnustus tuolla blogissani ♥

  3. Tiedätkö, mäkin pelkään klovneja… Ne on ihan kamalia. ;)
    Ja inhoan hämiksiä myös. Meille jos sellainen eksyy, niin Pikkuinen tulee tappamaan sen, koska mä juoksen karkuun. :D :D
    Ihana sinä, tunnistin kyllä sut. <3

  4. En mä kyllä muista tuollaista… Miehellä on joku haju, mutta ei hänkään sen tarkemmin muista.. Tuo on muuten jännä juttu. Musta V oli ihan kamalan hirvittävän pelottava ja nyt kun se tuli uusintana niin kummasti hymyilytti :) Käviskö sulle samoin tuon Hiidenvirran kanssa? Toisaalta jos vieläkin näet siitä painajaisia, niin ehkä se ei sitten toimis.

  5. Oj, munpas pitää tulla poikkeamaan :) Vaikka mä oon kyllä kamalan huono näissä haasteissa, nytkin odottaa monta tekemistään :)

  6. Pellet on… Hui.. Arvaapa pitikö ponnistella kun lapset pieninä aina diggas huvipuistojen pellejä ja mäkkärin sitä tyyppiä… Menkää vaan moikkaan, äiti kattelee täällä kauempana :D
    Öttiäisten kanssa meilläkin muuten tietää sekä minipirkko että esikoinen huutaa keskimmäistä apuun. Ja äiskä tietysti huutaa kanssa apua, ei oo heleppoo :D

  7. Kiitos haasteesta!
    I hate seafood ja ihan samalla periaatteella kuin säkin :D
    -k-

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s