Köyhän naisen Tine K vol II + Imagen sisustushaasteen viimeinen osa

Uudistushulinoissa keittiön valaistuskin koki uudistuksen. Vanha peltilamppu löysi uuden kodin facebookin kirpparin kautta ja tilalle tuli pari vähän pienempää valaisinta. Sellaisenaan niitä ei ollut koskaan tarkoitus laittaa kattoon ja kun olin saanut kerättyä voimia tarpeeksi, ompelin niihinkin huput köyhän naisen Tine k:n tyyliin. Mulla oli ajatuksena pellava, mutta poikani ehdotti harmaata. Ja kas, meillähän olikin sopivat kaistaleet jäänyt yli olohuoneen verhojen lyhennyksestä. Äidin fiksu poika <3


Vaikka ne onkin kotikutoisen näköiset, niin silti ne on minusta ihan tosi kivat! Ja uusien tuolien kanssa ne on just napit, näiden kanssa ei niinkään toimi. Toivottavasti jo pian saatte kuvaa niistäkin :) Kuvasta muuten huomaa hyvin mitä tapahtuu Ikean Vivan-verhoille pesussa, vasemman puoleinen on kerran pesty, oikealla pesemätön :(

Toimikoon tämä postaus samalla Imagen sisustushaasteen viimeisenä osana.

Ongelmakohta oli siis tuo keittiön valaistus. Koko keittiön sisustusproggis lähti siitä kun koen, että keittiömme ja olohuoneemme ovat vähän eri paria. Keittiöstä puuttuu se pienikin bling, mitä olohuoneessa on. Luopumalla rautatuoleista ja vaihtamalla peltilamppu kankaisiin, saatiin niitä vietyä edes hieman samaan suuntaan. Mitä tulee omaan sisustustyyliini, niin enpä tiedä onko minulla mitään tyyliä. Tykkään tosi monista erilaisista tyyleistä ja mielelläni tuon jokaisesta jotain kotiin. Joskus se toimii, joskus ei. Se on elämää. Loppuun vielä pilalle mennyt sisustuskuva, kun allekirjoittanut on vähän liian hidas liikkeissään :)


Lumipyryistä keskiviikkoa!

32 vastausta artikkeliin “Köyhän naisen Tine K vol II + Imagen sisustushaasteen viimeinen osa

  1. Voiko olla samat lamput tuossa ekassa kuvassa? Tai kyllähän mä tiedän että on, mutta ei uskoisi.

    Sulla on ihanan persoonallinen tapa sisustaa ja olla silti ajanhermolla. Siksi niin paljon blogistasi pidänkin :)
    Minna

  2. Kiitos Minna kauniista sanoistasi :)
    On ne samat lamput, ja todella pienen työn jälkeen. Sellaisesta mä tykkään :)

  3. Tosi kiva tuli! Mä olen ihaillut sitä isoa TineK:n valaisinta piiiiitkään, mutta eihän mulla koskaan tule olemaan varaa moiseen joten olen miettinyt, että jos löytäis jonkun kivan halvan varjostimen tai sellaisen kehikon niin voisi ihan hyvin itse tehdä sellaisen. :)

  4. Niistä tuli upeat. Kotisi on hyvällä maulla rakennettu. Kodissa täytyykin olla jotain omaa, eikä kaikki kuin jostain sisustuslehdestä lainattua:)

  5. Sama täällä, mutta reilun vuoden aikana en ole sopivaa varjostimen runkoa kirppareilta löytänyt :/ Nyt sitten ajattelin josko hommaisi Ikeasta jonkun isohkon perusvarjostimen ja tekis siitä. Joku shampanjan värinen kangas vaikka siihen.. oijoi!

  6. Kiitos Hanne! Pihiys yhdistettynä laihaan lompakkoon on mun ideologia ;) Sekin vaihtelee tosi paljon mistä olen valmis maksamaan, sellaiset mitkä on helppo tehdä itse ei kuulu siihen kategoriaan.

  7. Tine K:n tuotteet tuntuu jotenkin suhteettoman hintaisilta vaikka mukavan näköisiä ovatkin. Todella hienot varjostimet tuli. Miten ompelit? =)Olen miettinyt itse samaa, mutta olen surkea ompelukoneen kanssa. =D

  8. Lampunvarjostimet ovat minusta aika tyyriitä, mutta edullisempiakin juttuja merkiltä löytyy. Nämä ovat vain kaksi suoraa kaistaletta ympyräksi ommeltuna, joissa kuminauhat ylä- ja alareunassa :)

  9. Kivalta näyttää keittiössä, ihanaa tuunausta ja juuri se ettei kaiken tarvii aina olla sitä kallista. Itse tekemällä ja tuunaamalla, Yes. Ihailen myös että keittiössäsi on puuhella ja nuo rautatuolit, ydistettynä pöytään on minun makua.

  10. Niin löytyykin, mutta itse olen sattunut tykästymään juuri niihin jotka eivät ole niin edukkaita. esim pöytälampun jalat… valitettavasti. =D En raaski ostaa, kun en ole varma tykkäänkö siitä vielä vuoden päästä ja kun ei ole erityisesti desing lamppu niin ei taida saada omiaan takaisinkaan. Pitäisi vissiin opetella sorvaamaan puuta ja sähkötöitä. =D

  11. Katja, keittiön sisustus on menossa selvästi pehmeämpään suuntaan. Ihana tuunaus taas, odottelen uusien tuolien tulemista, onko väri harmaa vai musta? Tepa Seinäjoelta

  12. Pehmeämpään suuntaan.. No kyllä! Hmmmmm, nähtäväksi jää tuolien väri :)

  13. Ihanat on. Muutenkin tunnelma keittiössäsi on niin kutsuva. Siellä on varmasti hyvä olla.

  14. Taas aivan mieletön tuunaus sulta! Teidän keittiö on kyllä todella kaunis :) Jaksaisikohan (tai siis osaisikohan) sitä itsekin ommella tuollaisen. Ainakin sain ihanan idean, jota muokata omiin tarpeisiin, kiitos siitä :D

  15. On aina niin kiva tula tänne ja katsoa mitä hauskaa olet taas tehnyt… Sinulla ideoita riittää! Lamuista tuli tosi hauskat !
    Kraam
    Sanne

  16. Kiitos Sanne :) Sinullakin on aivan upeita tuunauksia ja itse tehtyjä juttuja, kommenttia tulee vaan liian harvoin jätettyä. Nyt lupaan parantaa tapani :)

  17. Hej! Olen ensimäistä kerta kurkistamassa sun hienoa blogia ja tule toisttekin. =)=) Mulla on sulle haaste blogissani =)

  18. Hej ja tervetuloa :) Minäpäs tulen kurkkaamaan millaisen haasteen heitit.

  19. Hei, ei kyllä mielestäni yhtään näytä ”kotitekoisilta” :) olet taitava!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s