Astioita kevääksi

Mulla on ollut nyt jonkun aikaa havaittavaissa hurahdusta neliön mallisiin ja pitkulaisiin astioihin. Finnmarilla onkin kiva valikoima perusposliinia tosi edullisesti. Soveltuisi varmaan posliinimaalaukseenkin, mutta mä tykkään valkoisesta. Tämän setin hinta oli muistaakseni 2.50 euroa, ei paha vai? Beiget simppelit servetit myös Finnmarilta. 
Keittopäivän ruokana lapsilta eilen ylijäänyttä pinaattikeittoa. Ruuanlaitto on viime aikoina hoidettu vähän vasurilla, sillä meidän perheeseen on iskenyt influenssa. Itselläni on menossa nyt  11. sairaspäivä, jälkikasvu on sairastanut vieläkin pitempään. Jokohan ensi viikolla päästäisi takaisin arkeen ja mikä tärkeintä, ipana kouluun?


Ruokakaupasta tarttui mukaan kevään ensimmäiset helmililjat, valkoisina tällä kertaa perinteisten sinisten sijaan. Suloinen saviruukku myöskin Finnmarilta 2.50€. 


Leppoisaa lauantaita!
20 vastausta artikkeliin “Astioita kevääksi

  1. Voihan helmihyasintti, miksen muistanut eilen vaikka oli tarkoitus ostaa!!!

    Kivat astiat ja kuvat! <3

  2. Kolme vuotta sitten mulla oli keväällä valkoisia helmililjoja sisällä ruukussa ja kun ne meni huonoksi, painelin ne kukkapenkkiin. Sieltä ne nyt näyttää kesäisin nousevan :)

  3. Kauniita ja niin kevään ajatuksia esille tuovia, nuo kukat. Kaunis kattaus myös, valkoinen on aina hyvä,voi kukilla, serveteillä, liinoilla ym lisätä värejä silloin,kun sydän sanoo niin. Tepa Seinäjoelta

  4. Mä olen haaveillut niistä Teeman neliskanttisista astioista, mutta taidan käydä kurkkaamassa ensi viikolla Finnmarin tarjonnan – pääsis vähän halvemmalla ;)

    Mulla on sulle blogissa tunnustus, käy nappaamassa se halutessasi mukaasi!

  5. Kauniit on astiat ja soppakin näyttää niin herkulliselta!

    Ihanat nuo helmililjat valkoisena, kaunis tuo ruukku <3

  6. Kylläpäs mä nyt tykästyinki tuohon ruukkuun! Ja kaikki muukin on kaunista <3

  7. Molempi parempi :) Mulla on kans kukkapenkissä pari satsia sinisiä helmililjoja. Ihana piristys :)

  8. Jos ei niin merkin päälle vanno, niin nämä ihan passeli valinta. Uunin, mikron ja astianpesukoneen kestäviä kun ovat :)

  9. Se on kyllä ihana <3 Niitä on muuten kahta kokoa, isompi odottelee vielä istutuksiaan :)

  10. Heippa! Olen blogiasi seuraillut jonkin aikaa..ja nyt myös lukijanakin, tykkään kovasti jutuistasi ja kotisi on kaunis. Siispä minulla on blogissani sinulle kauniin blogin tunnustus. Käy tsekkailemassa kun ehdit:)

  11. Osaatko sanoa onko tuolta mahdollista tilata noita neliönmuotoisia astioita postitse tuohon hintaan?

    Täältä päin kun ei pysty lähtemään noin kauas…

  12. Kiitos sinulle. Voi harmistus sentään… olisin niin mielelläni kotiuttanut noita ihanuuksia 6 tai 8 settiä… Nyyh, miksi aina kaikki kiva on kaukana….

Kommentointi on suljettu.