Missä?

Missä on kaikki ihanat tyynynpäälliset? Tai edes tyynynpäälliset?
Olen jo kuukauden verran kierrellyt erinäisiä liikkeitä tyynynpäällisten toivossa, mutta mitään en ole löytänyt. Tuntuu että valikoima on jotenkin tosi pieni ja nekin vähät eivät ole mieleisiä.
Pääsiäisenä kävimme työkaverini kanssa pääkaupunkiseudulla shoppailemassa ja Vaniljatähdestä löysin ihan kivan Svaneforsin armyhenkisen tyynynpäällisen. Mutta kotona se ei sitten enää näyttänytkään niin kivalta. Meneehän tuo lastenhuoneessa, mutta edelleen on olohuoneeseen tyynyt hakusessa.

Onko nyt vaan sisustusähkyä ilmassa vai onko tosiaan näin heikosti sisustustyynyjä tarjolla?

Oli miten oli, nyt on perjantai.
Kivaa viikonloppua :)

Ps. joko olet osallistunut arvontaan täällä? Muutama messulippu odottelee ottajaansa :)
17 vastausta artikkeliin “Missä?

  1. Jos sun tyynynpäälliset on kangaskaupassa? :)
    Mulla taitaa olla sama ongelma…

  2. Mä jo ajattelin kuvan ja otsikon perusteella, et kissa on hukassa :)
    Ainahan se on niin, ettei etsimällä löydä mitään kivaa. Valitettavasti. Toivottavasti ne oikeanlaiset tupsahtavat jostain pian eteen.

  3. Sama ongelma oli vähän aikaa sitten kun etsin lampunvarjostinta ja tyynynpäällisiä.
    Ei löytynyt, joten menin pieneen kangaskauppaan, josta löytyi toinen toistaan ihanampia kankaita.
    Nyt on uusi varjostin, ihanat tyynyt ja vielä ihanampi keittiön verho. Pian haen varmaan kangasta olohuoneen
    verhoihinkin…

  4. Ihan olen samaa ihmetellyt kaupoissa, että valikoima on kehno.
    Jotain pellavan sävyistä olen etsinyt, vähän romanttiseen taittuvaa,
    mutta mieleistä ei ole tullut vastaan.
    Joten, itse pitää alkaa ompelukoneen kanssa taistelemaan.
    Markkinoille varmaan kaivattais jotain tuulahdusta uutta???
    Värikkäitä, kuviollisia löytyy kyllä. Mutta jos haluaa vähän hillitympää,
    mitään uutta ja mielenkiintoista ei ou ei.

  5. Tyynynpäälliset ovat itselläkin ollut hakusessa.
    Mielellään pellavamateriaalia.
    Ei oikein löydy kivoja, pitää kaivaa ompelukone vaan esiin…
    Aurinkoista viikonloppua!

  6. heissan, oletko katsonut Ellokselta.. niillä on usein ollut kivan näköisiä tyynynpäällisiä. :)
    Aurinkoista viikonloppua sinulle.

  7. No mä en löytänyt sieltä kangaskaupastakaan oikein mitään kivaa.. Jotain olis keksittävä.

  8. No en mä oikein tiedä itsekään. Sen tiedän mitä en etsi ja vaan sellaisiin oon törmännyt :D

  9. Jotain uutta kaipaan minäkin, tuntuu että kaikki markkinoilla olevat on niin nähty.

  10. Enpäs ole muuten katsonut. Mä olen vähän vanhan kansan väkeä siinä, että haluan nähdä tuotteen ihan omin silmin ennen ostoa. Ja enää en ehdi tilatakaan, kun ensi vkonlopuksi pitää olla valmista :)

  11. Tänään käytiin sielläkin, mutta pastellit ei oikein meidän kotiin istu :/

Kommentointi on suljettu.