Väriä!

Jesper Junior -lastenvaateliike tarjosi minulle kivan duunikeikan, nimittäin asiakaskuvauksen Lahden myymälässä. 
Noita kuvia en valitettavasti voi teidän kanssanne jakaa, mutta muutaman muun herkun myymälästä kyllä.


Vaikka mä olen erittäin onnellinen ja tyytyväinen siitä, että mun lapset on jo isoja, niin nämä kuosit on kyllä niin herkkuja, että melkein voisin toivoa meillä olevan vielä vähän pienemmät lapsukaiset. Varsinkin nuo pinkit tennarit jätti kyllä sellaisen palon, että mun on pakko löytää sellaiset jostain vähän isommassa koossa.


Nyt mä lähden napsauttamaan grillin päälle ja kokkailemaan herkkuja ruokalautaselle :)

Kivaa lauantaita!
8 vastausta artikkeliin “Väriä!

  1. Olipas tutunnäköiset tennarit. Meidän neiti käytti tuollaisia viimekesänä koossa 20. Voih… <3

    Ehkä pitäis hankkia samanlaiset myös täksi kesäksi. On ne niin söpöt!

    Kauniita kuvia! :)

  2. Herkkuja värejä ja hyviä kuvia :). Nuo tennarit voisi hankkia lipaston päälle ihan silmäniloksi…

  3. On kyllä makeaakin makeammat tennarit! :D Tuollaiset voisi tulla meidän neidille. :)

  4. Niitä oli muistaakseni kokoon 30 asti, eli teidän neidille vielä sitten kokoja löytyy :)

Kommentointi on suljettu.