Ballerinat

Nyt ei malta enää pidempään odotella. Nimittäin ballerinojen käyttöönoton kanssa. Kaikki viime kesän ballerinat sai heittää roskiin, joten uusille oli huutava tarve. Yhdet konjakinväriset on hankittava, samoin ne leopardikuosiset olis kans ainakin sovituslistalla. 

Mut ne ainokaiset jotka mulla nyt on, on tällaiset.. No miten näitä nyt kuvailis, heräteostos. Ihan muita menin ostamaan ja ne oli tietysti loppu, joten nämä lähti löytökorista mukaan. Olivat 75% alennuksessa joten hirmusti en köyhtynyt vaikka ei nämä just sitä olleetkaan mitä piti. Eiköhän näillekin vielä käyttöä keksitä :)

Nyt mä parkkeeraan itseni terassille vaikka vähän vilakkaa siellä onkin. Mittari näyttää +20.2, mutta kostean kolea tuuli käy. Aurinko onneksi paistaa ja sillä mennään jo pitkälle :)

Kivaa perjantaita blogistania!


17 vastausta artikkeliin “Ballerinat

  1. kivat kengät olet löytänyt. Mutta oikeesti tulin kiittämään sinua lämpimästi antamastasi suhumaalivinkistä taannoin talvella. Nyt on väriä vaihtanut yks jos toinenkin vanha rompe ja saanut ihan uuden elämän pois autotallin hyllyltä! Ja niin on coolia ja hyvä mieli tuunaajalla. Onnistumisen iloa ;)

  2. Kauniit ballerinat! Noille taatusti löytyy käyttöä, menee varmasti monenlaisen asun kanssa. Minullakin olisi ostoslistalla vielä toiset baltsut, yhdet sentään sain jo ja olen ”koeajanutkin” ne jo. :)

  3. Siis +20.2! Voi kun mä nauttisin. Täällä on ollu korkeimmillaan reilu +15c.

  4. Mitäs vikaa noissa on? Tyylikäs väritys, klassinen, minä pidän noista. Kesää odotellaan, eilisen sateen jälkeen,mutta hyvää teki puille ja kasveille. Luonto heräsi – vihertämään! Tepa Seinäjoelta

  5. Minkäs kokoinen jalka sulla on? :) Mulla on yhdet ihanat leopardikuosiset ballerinat jotka on melkeenpä käyttämättömänä olleet kaapissa jo varmaan kolme vuotta. En tiedä sopiiko ne enää mun jalkaankaan kun mm. seitsemän ruuvia ja palan levyä olen sinne saanut kenkien ostamisen jälkeen…

  6. Kivat ballerinat. Kuvittelin jo klikanneeni itseni lukijaksesi, mutta enpä näimmä siellä olekaan joten otetaanpa uusiksi :)

  7. Niin ja tervetuloa myös omaani kurkkaamaan kun ehdit :). Itsellä vähän niinkuin opettelua vielä tää ”bloggaaminen” :)

  8. Nyt on samat åukemat mutta ihanan kesäinen ilma. Kyllä se tuuli vaan tekee paljon

  9. Ei mitään muuta vikaa kuin liian rintava jalka noihin. Puristaa ikävästi :(

  10. Oi, kuulostaapa hurjalta! Mun kengänkoko on 39, joissain mahtuu myös koon pienempi :)

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s