Uusi alku



Tämä pitkähkö elo ilman bloggaamista on yllättänyt minut monella tavalla.
Ensimmäiset pari kolme viikkoa nautin. 
Nautin suunnattomasti, kun kameran sai antaa maata pöydällä. 
Nautin, kun vain olin. Tekemättä mitään.
Pikkuhiljaa kuitenkin huomasin kurkkivani taas Pinterestiin. 
Tekeväni kaikkea mahdollista.
Kuvaavani.
Instagramiin päivittelin toisinaan, kunnes puhelin vaihtui Windows pohjaiseen.
Sitä myöten Instagramkin hiljeni.

Pikku hiljaa aloin ajattelemaan blogistaniaan palaamista.
Yllätyin siitä, miten syvällä blogini minussa oli.
Kaikkein eniten kuitenkin yllätyin siitä, miten paljon te lukijat pyysitte blogia takaisin.
Sain päivittäin sähköposteja, joissa kyseltiin paluustani.
Myös ystäviltäni ja muutamalta bloggaajaltakin olitte kyselleet Tirlittanin perään.
Olen täysin sanaton.
Nöyrän kiitollinen kaikista niistä viesteistä.

Niinpä erinäisten järjestelyjen jälkeen blogi on jälleen auki. 
Päivittelen silloin kun asiaa on, välillä varmasti asian vierestäkin. 
Hieman anonyymimmin kuin ennen, mistään kuitenkaan tinkimättä.

Tästä se lähtee, Tirlittan vol II.
Tervetuloa mukaan :)
51 vastausta artikkeliin “Uusi alku

  1. Hei, ihan mahtavaa! Olen kaivannut blogiasi, vaikkakin ennen vain taustailin, nyt lupaan välillä kommentoidakkin. Onnea uuteen matkaan!

  2. Jipii, hienoa että olet taas täällä! Odotan innolla uusia postauksiasi!

    Ihanaa ja inspiroivaa tulevaa syksyä:)

  3. Ihanaa, kun palasit :)
    Minäkin olin ihmeissäni, kun huomasin sinun ykskaks kadonneen …

  4. Oi ihanaa, tätä on odotettu! Tervetuloa takaisin! Innolla odotan juttujasi, niin kuin aikaisemminkin :)

  5. Ihanaa, ihanaa, ihanaa! Sinä ja blogisi olette ollet ajatuksissani usein. Enää ei tarvitse harmitella, kuinka yksi suosikeistani putosi listoilta. Hurraa, olet tullut takaisin, olen iloinen! Onnea uudelle taipaleelle! :)

  6. Ihan parasta!! Ihan mahtavuutta, että palasit takaisin!! Ja huomaat sen, kuinka niin niin moni on kaipaillut sinua takaisin!! Kiitos!!!

  7. Tämäpä ilouutinen! Olin vasta löytänyt blogisi ja voi että harmitti, kun heti kohta päätit lopettaa sen.
    Tervetuloa takaisin!
    E-R

  8. Fantastista, että palasit! Olen jo pitkään seuranut blogiasi ja pettymys oli melkoinen kun huomasin, että blogi oli suljettuna ja yksi suosikeistani oli siirtynyt tauolle. Todella mukavaa, että palasit takaisin.

  9. Siis niiiiiin MAHTAVAA, että palasit takasin bloggailemaan! Tää tieto pelasti mun illan :) Nyt et lähe enää minnekään! :) P.S. Pihakirppis ois kiva :D

  10. Vautsi mikä yllätys! Blogisi on suosikeissani. Olin lukenut lopettamispäätöksestäsi enkä ollut sen jälkeen käynyt katsomassa sivuasi. Nyt lueskelin kaikkia muita blogeja ja ajattelin että klikkaampa tuotakin. Yllätyksekseni olikin tullut uusia päivityksiä. Kiva!

  11. Mukava kun palasit, sitä täytyy tehdä niin kuin sydän sanoo. Ehdin lukea blogiasi noin vuoden ja tykkäsin kovasti. Onnea vol.2 :)mukana ollaan! – S

Kommentointi on suljettu.