Ei niin onnistunut ostos

Käykö teille koskaan niin, että luulette tehneenne löytöjen löydön, mutta ei se sitten loppupeleissä mennytkään niin? Mulle kävi viimeksi tänä kesänä. Fb:n kirpparilta löysin maailman mahtavimman torkkupeiton ja innolla sitä hakemaan. Mä en edelleenkään tiedä miten mun silmät on niin harittaneet sitä ilmoitusta lukiessa, sillä torkkupeitto paljastui huiviksi. Huiviksi :D
IMG_3288
Vaan ei se mitään, saattaahan tuota torkkupeittona käyttää siltikin. Varsinkin tuossa takan edessä, jossa on aina lämpimät oltavat :) Muuten olohuoneessa ei nyt oikein loksahda palaset kohdalleen. Luovuin vanhasta apteekkarinlipastosta ja nyt ilman lipastoa huone oikein huutaa sellaista. Tai sitten toista nojatuolia sohvan toiseen päähän. Mahdollisesta lipastosta ei ole minkäänlaista ideaa, joten tilanne vaatii Ikea keikkaa joka tapauksessa.
IMG_3258
Tässä vihdoinkin kuvaa myös tuosta meidän uudesta jalkalampusta. Pitkään siitä haaveilin ennen kuin raaskin kotiuttaa ja valitettavasti se ei nyt meinaa oikein löytää paikkaansa. Ehkä mä sitä vielä vähän pyörittelen, ettei tämäkin joutuisi tuonne ei-niin-onnistunut-ostos-listalle. Pyörittelyn alle joutuu myös tuo tauluhylly. Ei oo heleppoo ny mulla :)
Aurinkoista sunnuntaita!
IMG_3269
