Ensilumi! (26.9.2013)

Vielä muutama viikko sitten mä ajattelin, että ensimmäistä kertaa elämässäni mä en ole valmis talven tuloon. Oikeastaan koko ajatus kylmästä ja märästä lumesta ahdisti. Viime sunnuntaina meillä oli oikein kunnon raekuuro joka värjäsi maan valkoiseksi ja yllättävää kyllä, se ei tuntunutkaan niin kamalalta kuin odotin. Ja kun tänään on sadellut pitkin päivää lumensekaista räntää, niin mä huomaan jo nauttivani. Sisällä palaa kynttilät ja takassa loimottaa tuli. Ajatukset meinaa karata väkisin siihen keskitalven juhlaan jota mä en nyt vielä sano ääneen.
IMG_3427
Oman lisänsä talviseen fiilikseen tuo myöskin nämä Tigerin hauskat maitolasiset pingviini-tuikkukupit. Pakkohankinta, puoli-ilmaisia kun olivat. Vain 2€ kpl! Tällaisista hinnoista mä tykkään :)
Joko siellä on ensilumi satanut?

IMG_3445

