Joulunaloitus

Mä en voi sille mitään, mutta heti kun maa on valkea ja mittari pakkasen puolella mulle tulee joulufiilis. Enkä mä halua vielä aloittaa joulustelua! Vasta ens viikolla kun on marraskuu annan pitkin hampain itselleni luvan virittäytyä edes vähän joulutunnelmaan.
Joulu 2010
2010
2010 koll
Viikonloppuna oli tosin pakko antaa pirulle pikkusormi ja ja tehdä ensimmäiset joululeipomukset. Lapset paistoivat paketin piparitaikinaa ja minä puoli pakettia torttuja. No nehän meni aika suit sait sukkelaan naamareihin ja tänään olikin sitten pakko leipoa se toinen puoli pakettia. Vähän glögiä kyytipojaksi ja jo huomasin haaveilevani Michael Bublen joululauluista ja paperitähdistä ikkunoissa.
Joulu 2011
20112011 koll
No okei, kyllä mä kuuntelinkin Spotifysta sitä Michael Bublea. Kaksi biisiä ja kaksi torttua riitti. Nyt mä ehkä kestän taas ensi viikkoon :)

Joko siellä on joulufiilis herännyt?
  

Joulu 2012
2012
2013 koll
Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s