DIY lasinaluset

Vietettiin lapsosen kanssa laatuaikaa tässä männäiltana ja askarreltiin hamahelmistä juttuja. Nuppu teki kettuja ja pöllöjä, minä pidättäydyin siveellisesti lasinalusissa. Tarjolla olevat värit vaan olivat melkoisen psykedeelisiä ja mustat loppui liian aikaisin, joten minun piti poistua mukavuusalueeltani ja ottaa settiin keltaista mukaan.
diy lasinaluset
Pirtsakoitahan niistä tuli ja kovin taitavat olla kevään trendiväreissä. Kyllä meitä muuten nauratti kun nämähän on niinku lasten juttuja, mutta mulla se ei tuo avaruushahmotus oikein pelannut vaan Nube sai olla vähän väliä auttamassa väärään suuntaan lähtevän värilinjan kanssa. Että ehkä mun kannattaa tosiaan pysytellä näissä vähän yksinkertaisemmissa malleissa, kuten nuo kolmiot. Ne mä osasin tehdä ihan itse! ;)
IMG_5620

Mutta on näille alusille ihan oikeaa tarvettakin, nimittäin tuossa meidän uudessa keittiönpöydässä näkyy ihan kaikki. Tuossa kuvassa näkyykin oikeassa alanurkassa kaksi niin kaunista mukin pohjasta tullutta rinkulaa että! Puhumattakaan jopa ruokalautasen pohjasta tulevia naarmuja. Eipä siis taida olla kovin pitkäikäinen tämäkään pöytä, mutta toisaalta, vaihteluhan aina virkistää.

Mahtavaa perjantaita!
Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s