Köyhän naisen korsit

Mä olen hirmusti ihastellut Michael Korsin ballerinoja, mutta todennut hintaa olevan moninkertaisesti yli minun maksuhalukkuuteni. Eilen ajelin Orimattilan Megamyyntiareenalle ihan muut jutut mielessäni, mutta kenkäpuolelle sitten jumituin. Espritin kiilakorollisia vitosen kenkiä epätoivoisesti sovittelin, mutta juuri minun kokoni puuttui. Tietysti. Pöydän toiselta puolelta sitten näin jotakin valkoista punaisella hintalapulla ja mikä tuuri että ne oli justiinsa mulle sopivat. Hintaa se sama vitonen. Tapaksen valkoiset ihanuudet jotka menee minulla aivan loistavasti köyhän naisen Korseina :)
Tuulista tiistaita!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s